• Fri 5 Jul 2019 07:31
    508 visningar
    12 svar
    +1
    12
    508

    Sambo helt galen, hjälp!!!!!

    Hej alla. 

    Jag lever med min sambo (<3) sedan fem år tillbaka. Allt har flutit på smidigt, inga större konstigheter förrän förra året då han efter vår mallisresa fick problem med öronen. Han tror att han kan bota detta med bostongurka/saltgurka. Vad som helst som är inlagt, egentligen. 

    Jag har försökt förklara för honom att det är vitlök som är känt för att ha anti-inflammatoriska egenskaper, men han hävdar att ursprungsbefolkningen i Sri Lanka har använt inlagda och fermenterade grönsaker sedan urminnes tid. 

    Detta låter kanske lite lustigt, men det är fullständigt förödande för vårt samliv. Jag kan inte ens låta honom komma nära mina nedre regioner på grund av STANKEN. Jag vill knappt kramas, ännu mindre kyssas. Jag vill vara en stödjande flickvän i och med hans tillstånd, men det är så svårt.

    Hur förklarar jag för honom att inlagd gurka inte funkar? Har någon liknande erfarenheter? Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Sambo helt galen, hjälp!!!!!
  • Fri 5 Jul 2019 07:44
    #1

    Har han hållit på så länge med gurkan så borde han fatta att det inte funkar.....  dags för ett läkarbesök.

  • Anonym (Qaz)
    Fri 5 Jul 2019 07:53
    #2

    Men jösses. Stöttande flickvän? Säg till honom att han stinker så det känns runt omkring honom och att han får masa sig till en läkare.

  • Anonym (My)
    Fri 5 Jul 2019 08:02
    #3

    Vad har han för problem med öronen?

  • Fri 5 Jul 2019 08:12
    #4

    Instängt öronvax är väl inte helt osannolikt och det kan lukta rätt vidrigt - dessutom riskerar han vaxpropp. Men ni har fan tappat det fullständigt om eran lösning är saltgurka och vitlök.

    Boka tid på vårdcentralen, för helvete. Det ska inte lukta något alls från från öronen.

  • Fri 5 Jul 2019 09:24
    #5
    FREDAG!
  • Anonym (inte ovanli­gt)
    Fri 5 Jul 2019 10:14
    #6
    +1

    Har han provat att köra med inlagd ingefära? Det luktar mindre. Sedan så måste han komma ihåg att ta ut det ur öronen när ni har sex annars kan det bli fel! För att inte tala om att ha inlagdgurka i öronen på Fredagar. Det är ett stort nej!!! Då får man verkligen bara ha ingefära eller syltlök inget annat!! Alla vet om att inlagda gurkor inte funkar på fredagar!! 

  • Fri 5 Jul 2019 10:19
    #7

    Du menar att han proppar öronen fulla med bostongurka? Hahahahahaha! Dagens bästa!

  • Fri 5 Jul 2019 18:38
    #8

    Nej, har ingen erfarenhet av inlagd gurka i öronen, men däremot med inlagd syltlök i näsan, men det är en annan historia.

  • Anonym (frej)
    Fri 5 Jul 2019 19:05
    #9
    +1
    FuckGoggleAskMe skrev 2019-07-05 18:38:49 följande:

    Nej, har ingen erfarenhet av inlagd gurka i öronen, men däremot med inlagd syltlök i näsan, men det är en annan historia.


    snälla berätta!
  • Sat 6 Jul 2019 23:58
    #10
    Anonym (inte ovanligt) skrev 2019-07-05 10:14:15 följande:

    Har han provat att köra med inlagd ingefära? Det luktar mindre. Sedan så måste han komma ihåg att ta ut det ur öronen när ni har sex annars kan det bli fel! För att inte tala om att ha inlagdgurka i öronen på Fredagar. Det är ett stort nej!!! Då får man verkligen bara ha ingefära eller syltlök inget annat!! Alla vet om att inlagda gurkor inte funkar på fredagar!! 


    Fast nu har du ju verkligen fått allt om bakfoten! Det är ju BARA på fredagar man kan ha inlagd gurka i öronen. Annars har du rätt i allt annat du skriver.
    Men det gäller att ha rätt sorts gurka. TS: kolla efter nåt bra recept på egen inlagd gurka ? det funkar bättre och luktar mindre. 
  • Thu 8 Aug 2019 23:00
    #11

    Absolut kvällens bästa!! Och det är inte ens fredag ännu! Jag rekommenderar jornötssmör....

  • Anonym (Man48­)
    Fri 9 Aug 2019 00:01
    #12

    Gurkmannen ...köp Boston gurka åt han ...

    Säg att inka indianerna använde detta för att bota tvåsamhet ...alla som använde gurka blev singlar för att dom börja ruttna i öronen å stinka som mögelost ...innan öronen ramlade av helt och dövhet uppstod.

Svar på tråden Sambo helt galen, hjälp!!!!!