• Anonym (Perfe­ctscor­e)
    Fri 5 Jul 2019 09:49
    1586 visningar
    50 svar
    50
    1586

    Singel, nätdejting, sex

    Du som är singel, med på t ex Happypancake, hur ofta ligger du?
    Jag är man, ligger aldrig.

  • Svar på tråden Singel, nätdejting, sex
  • Anonym (Linda­)
    Fri 5 Jul 2019 10:00
    #1

    Som kvinna ligger jag bara med den som faller mig i smaken. Och det är noll personer hittills...

  • Fri 5 Jul 2019 10:08
    #2
    Anonym (Perfectscore) skrev 2019-07-05 09:49:52 följande:

    Du som är singel, med på t ex Happypancake, hur ofta ligger du?
    Jag är man, ligger aldrig.


    Jag är singelman 50+ och ligger när/om jag vill.

    De flesta och bästa bekantskaperna gör jag inte på dejtingsidor utan via chatten på olika webbspel t.ex. Quizkampen, SongPop, Wordfeud... Dock måste vissa kriterier vara uppfyllda t.ex. att du ska kunna uttrycka sig bra i skrift, och att du ska ha lite finess och fingertoppskänsla... Lycka till!
  • Fri 5 Jul 2019 12:21
    #3
    Anonym (Perfectscore) skrev 2019-07-05 09:49:52 följande:

    Du som är singel, med på t ex Happypancake, hur ofta ligger du?
    Jag är man, ligger aldrig.


    HP är en usel "ligg-sajt", i alla fall för män.

    9 av 10 träffar jag någon annanstans än på kontaktsajter, ofta på sociala forum.

    Just nu blir det dock inte mycket ligga...
  • Anonym (Perfe­ctscor­e) Trådstartaren
    Fri 5 Jul 2019 12:26
    #4
    Tom Araya skrev 2019-07-05 12:21:08 följande:
    HP är en usel "ligg-sajt", i alla fall för män.

    9 av 10 träffar jag någon annanstans än på kontaktsajter, ofta på sociala forum.

    Just nu blir det dock inte mycket ligga...
    HP är bara ett exempel, finns ju Badoo, Match, Mötesplatsen, Tinder m.fl.
    Vilka sociala forum?
  • Smed75
    Fri 5 Jul 2019 12:45
    #5
    Anonym (Linda) skrev 2019-07-05 10:00:40 följande:

    Som kvinna ligger jag bara med den som faller mig i smaken. Och det är noll personer hittills...


    Jag håller med dig.. Är faktiskt svårt att hitta nån som är tilltalande! Frågan är om man har lite väl höga krav!?
  • Anonym (tillr­äcklig­t)
    Fri 5 Jul 2019 13:03
    #6

    Jag har nätdejtat i lite mer än ett halvår. Träffat totalt ca 10 killar. Några kom inte förbi första dejten och några träffade jag 1-2 månader. Av dom 10 så hade jag sex med 3 av dom. Jag gillar sex men har det inte med precis vem som helst.

  • Fri 5 Jul 2019 13:20
    #7
    Anonym (Linda) skrev 2019-07-05 10:00:40 följande:

    Som kvinna ligger jag bara med den som faller mig i smaken. Och det är noll personer hittills...


    Smed75 skrev 2019-07-05 12:45:44 följande:
    Jag håller med dig.. Är faktiskt svårt att hitta nån som är tilltalande! Frågan är om man har lite väl höga krav!?
    Ja, hittar man ingen tilltalande bland alla tusentals som finns på kontaktsajterna, i synnerhet som kvinna, sökande män, så kanske man bör fundera över sina krav.

    Vad jag lärt mig är att vad som kan vara tilltalande kanske inte framkommer av ett fåtal bilder och några rader text, så man kanske får anstränga sig lite att ta reda på mer om vad för människa som finns bakom.

    Jag har träffat fantastiska kvinnor som inte har varit de jag skulle ha vänt mig om efter på gatan och troligen ej heller fastnat för på en kontaktsajt.

  • Anonym (Ä)
    Fri 5 Jul 2019 13:31
    #8

    Aldrig.

  • Smed75
    Fri 5 Jul 2019 15:06
    #9
    Anonym (tillräckligt) skrev 2019-07-05 13:03:42 följande:

    Jag har nätdejtat i lite mer än ett halvår. Träffat totalt ca 10 killar. Några kom inte förbi första dejten och några träffade jag 1-2 månader. Av dom 10 så hade jag sex med 3 av dom. Jag gillar sex men har det inte med precis vem som helst.


    Nej det är ju just det att hitta nån som, man både gillar att umgås med och som man vill ha sex med.. Sen tycker jag det är svårt, för många kvinnor ser väldigt bra ut på kort men helt annorlunda ut i verkligheten!
  • Fri 5 Jul 2019 15:18
    #10

    Jag är också på dessa sidor och inser att det inte är bara att öppna när man har lust att ha sex, jag tror att man måste ha en bra profil och sen bygga upp något innan det sexuella attraktionen är stark nog om man inte bor nära.


     


    Men om ni tittar runt på stan när ni är ute nästa gång, fundera på hur månfa av dem som är där just där och då ni vill ha sex med? Sannolikt faller de flesta utanför er ram, så är det på nätet också. Skillnaden är att de på sidorna söker partner eller sex vilket tar bort en del felval.


    Jag har inte hittat rätt jag heller men en dag så hittar jag vad jag söker!

Svar på tråden Singel, nätdejting, sex