• Anonym (anony­msigna­tur)
    Fri 5 Jul 2019 18:04
    415 visningar
    1 svar
    1
    415

    svart flytning innan mens

    Hej.
    Till att börja med snälla inga negativa kommentarer eller onödiga. 
    Och visste ej vilken kategori som jag skulle sätta in denna tråden i.
    Men iallafall, jag börjar med att jag hade oskyddat sex den 11 juni, 7 dagar från min ägglossning och 8 dagar efter min mens tog slut. Sen hade jag oskyddat sex den 24 juni. Jag skulle få min mens igår. Min mens har på den senaste tiden varit väääääldigt oregelbunden den kommer typ 1-2 veckor för sent. iallafall de här 3 dagarna innan min mens skulle komma så hade jag en väldigt uppblåst mage såg ut som om jag var 4 månader gravid vilket gjorde mig rädd för jag läste lite här och där att man kan få sin mens ändå om man är gravid och att vissa kvinnor har haft sin mens fram till månad 4. så jag köpte ett test igår som visade sig negativt. Och jag var på jobbet idag då jag såg att jag hade fått nån väldigt mörk röd färg så jag satte dit en binda snabbt och fortsatte jobba tills jag kom hem för att byta binda och så ser jag på bindan att de inte finns något blod att det bara är svarta flytningar jag tar ett papper och torkar mig och det är kolsvart på pappret. jag förstår inte vad som händer.

    snälla svara 

  • Svar på tråden svart flytning innan mens
  • Anonym (H)
    Fri 5 Jul 2019 18:10
    #1

    Sambon gissar på att det är gamla mensen som kommer ut först. Så nog ingen fara. Skulle det fortsätta kontakta gyn eller ungdomsmottagning (beror vilken ålder du är)

Svar på tråden svart flytning innan mens