• Anonym (Anonym)

    Kvinna som är "kittlig"?

    Hej på er! Har träffat en kvinna som är underbar, trevlig och mogen! Allt har funkat bra och det känns som vi klickat riktigt bra på de allra flesta sätt och vis. Häromdagen däremot tog hon initiativ till mer än gos och kel, vilket var uppskattat från mig, men hon var "kittlig" eller hur jag nu ska förklara det..


    Hon är väldigt kittlig överlag, men när det kom till att fingra henne så gick det helt enkelt inte. Det gick någon sekund när jag hittat rätt sen var det precis som det kittlades och det gick inte fortsätta. 


    Är detta vanligt, att en del är så pass känsliga och känner såhär? jag blev pinsamt nog helt paff, jag förstod ingenting och det slutade där.

  • Svar på tråden Kvinna som är "kittlig"?
  • Smultronmarmelad

    Ge det lite tid och gå varsamt fram, hon verkar inte avslappnad och redo än.

  • Anonym (Anonym)
    Smultronmarmelad skrev 2019-07-06 08:44:38 följande:

    Ge det lite tid och gå varsamt fram, hon verkar inte avslappnad och redo än.


    Ja, jag antog nästan detta. Vet inte riktigt hur hon tog detta eller hur hon tänker kring det. Får försöka ta upp samtalsämnet på ett smidigt sätt, sedan ta det lugnt och ge det tid helt enkelt. Tack för svar!
Svar på tråden Kvinna som är "kittlig"?