• Anonym (K)
    Sat 6 Jul 2019 15:37
    377 visningar
    29 svar
    +2
    29
    377

    Ska man ta skit från en snorvalp?

    Vidarebefordra det det snorvalpens föräldrar. De har ett uppfostringsproblem. Har de någonsin erbjudit sig att betala för barnens vistelse? Har du avböjt dig ersättning?

  • Anonym (K)
    Sat 6 Jul 2019 16:15
    #10
    Anonym (Divalater) skrev 2019-07-06 16:08:26 följande:

    Föräldrarna är värre än ungen så där har jag inget att hämta tyvärr. Men ungen är för gammal för att bete sig så här och som någon skrev så tar jag ingen skit och speciellt inte av en liten snorunge som jag har gjort så mycket för.

    Föräldrarna som har mycket god ekonomi har aldrig erbjudit att betala något men det är inte så att jag behöver pengarna heller. Men å andra sidan så hade det ju varit trevligt att få en fråga iofs om föräldrarna ska skicka med lite pengar. Det vore ju god ton och allmänt hyfs. Har haft en kompis barn på besök ensam en gång och då insisterade kompisen på att hennes tonåring skulle betala för oss flera gånger när vi åt ute och dessutom när vi handlade hem mat några gånger också. Kompisen hade vett att uppskatta att jag öppnade mitt hem för hennes tonåring i två veckor.


    Är de trevliga att ha på besök?

    Om föräldrarna är tappade kan kanske du uppfostra slyngeln? Är de inte roliga att ha att göra med kan föräldrarna skicka dom på seglarläger eller nåt. Allt varar inte för evigt.
  • Anonym (K)
    Sat 6 Jul 2019 20:26
    #15
    Tecum skrev 2019-07-06 20:05:20 följande:

    Snorvalpen är en tjej, det är inte alltid killar som är otrevliga och störiga...


    Det står tydligt i TS att det är en tjej. En slyngel kan tydligen bara vara en pojke. Nöjd nu?
Svar på tråden Ska man ta skit från en snorvalp?