• Mammaanonym2barn

    Fick missfall för 2 veckor sedan, testa ägglossningtest idag för skoj skull positivt kan de va hormoner från tidigare graviditet?

    För 2 veckor sedan fick jag missfall, idag skulle jag testa ett clearblue digitalt ägglossningstest för skoj skull och det visade då glad gubbe, kan de va att de är hormoner kvar från förra graviditeten eller kan det vara så att jag har ägglossning ?(:

  • Svar på tråden Fick missfall för 2 veckor sedan, testa ägglossningtest idag för skoj skull positivt kan de va hormoner från tidigare graviditet?
  • idisslaren

    Vilket som :P normalt sätt så räknas ett missfall som en mens och då kommer vanligtvis mensen som den brukar och därmed ägglossning inom ett par veckor. Men man kan även ha lite stök med hormon nivåerna i flera veckor efter missfall så testa och se om det händer nåt :) men vissa menar att kroppen mår bra av att ha en mens efter ett missfall innan nästa grav

Svar på tråden Fick missfall för 2 veckor sedan, testa ägglossningtest idag för skoj skull positivt kan de va hormoner från tidigare graviditet?