• Anonym (SelfieSofie)

    Selfies

    Jag har tagit nakenselfies i flera år, ibland även tillsammans med min sambo, utan tycka det något konstigt, men det kanske det är när man tänker efter lite. Är det nån mer som brukar göra det, eller är vi udda ???

  • Svar på tråden Selfies
  • Quattro89

    Läste inte din fråga helt. Men ja jag gjorde det mycket förr. Men pga dåligt självförtroende idag läget så gör jag inte det + tjejen gör inte sånt så har ingen anledning att ta kort längre

  • Sgtwolf
    Anonym (SelfieSofie) skrev 2019-07-07 01:36:48 följande:

    Jag har tagit nakenselfies i flera år, ibland även tillsammans med min sambo, utan tycka det något konstigt, men det kanske det är när man tänker efter lite. Är det nån mer som brukar göra det, eller är vi udda ???


    Hänger lite på vad du gör med dom.....

    Men kort på sex för "eget bruk" har förekommit sedan kameran uppfanns. Tillgängligheten är dock större idag än för 120 år sedan.

    Men lusten och spänningen är nog densamma för farmor som den är för dig....
  • Anonym (Narcissus)

    Skickar ibland selfies till tjejen från badbryggan när jag har stånd. Ni vet nakenbilder med slak snopp är helt ointressanta för kvinnor.

    Men problemet blir om jag inte raderar från kameran innan jag tömmer den till USB eller dator. Då förökar sig alla selfies och det blir ett elände att sudda bort dom. Det blir ju lite pinsamt om man skall visa semesterbilderna

    för släkt och vänner och det är 10 Dick-Pics i rad. Detta är på IPhone. Finns det problemet också i andra telefoner?

    Kanske är det en aning symboliskt att foton på en fallos som förökar sig????

Svar på tråden Selfies