• Anonym (Immi)

    Kjol eller snyggbyxor killar?

    En kort fråga: om du kille kollar in en tjej på jobbet, skulle du tycka hon var sexigast i en silkig lång kjol eller ett par snyggbyxor (typ slacks)? Vad är sexigast , en kjol (som man lätt kan lyfta upp haha) eller byxor?

  • Svar på tråden Kjol eller snyggbyxor killar?
  • Tecum
    Anonym (Immi) skrev 2019-07-07 20:21:12 följande:
    Vad är det du tycker mest om med kjol?
    Att man ser ben. Även silkiga långkjolar är sexiga. Sen är tanken på hur en hand glider under kjolen och upp längs låret väldigt trevlig...
  • Anonym (Immi)
    Tecum skrev 2019-07-07 20:52:19 följande:

    Att man ser ben. Även silkiga långkjolar är sexiga. Sen är tanken på hur en hand glider under kjolen och upp längs låret väldigt trevlig...


    Haha vore jag kille skulle jag också tänka/känna så
  • t1000
    MrKrips skrev 2019-07-07 20:27:21 följande:

    Byxor, då ser man huruvida kvinnan är i bra form eller inte.


    Om det är en kvinna på jobbet så vet man nog redan om hon är i bra form eller inte. Dessutom går ju alla i byxor nästan jämt. Men man hajar till på sommaren när kjolen eller klänningen åker fram.

    Så svaret är lätt. Kjol ????
  • Gaskarl

    Kvinnor i kostym är jäkligt läckert och classy.. Lång, silkig kjol på jobbet??? Nä, känns väldigt malplace. Mitt svar till TS är, långbyxa, om det är en kostym/snyggbyxa/slacks

  • Anonym (Immi)
    Ocke88 skrev 2019-07-08 00:03:59 följande:

    Kjol för helvete????


    Hahah ok ok
  • Anonym (Immi)
    Gaskarl skrev 2019-07-08 00:56:07 följande:

    Kvinnor i kostym är jäkligt läckert och classy.. Lång, silkig kjol på jobbet??? Nä, känns väldigt malplace. Mitt svar till TS är, långbyxa, om det är en kostym/snyggbyxa/slacks


    Förstår vad du menar , men det är liksom inte en bohem kjol, den är svart och tänkte ha den med en fin top. Min stil annars är classy med snyggbyxa/slacks ,mycket svart, fin blus mm
  • Gaskarl
    Anonym (Immi) skrev 2019-07-08 04:32:22 följande:

    Förstår vad du menar , men det är liksom inte en bohem kjol, den är svart och tänkte ha den med en fin top. Min stil annars är classy med snyggbyxa/slacks ,mycket svart, fin blus mm


    Hej. Tycker bara att långkjol är mer fest än arbete, pratar vi fotsid kjol?
  • skånekillen999

    Kjol/klänning är alltid uppskattat av mig iaf

    tanken glider lätt åt hållet smeka upp över höfterna o...

    ett par kostymbyxor på en tjej är också väldigt sexigt, men jag föredrar kjol/klänning

Svar på tråden Kjol eller snyggbyxor killar?