• Anonym (Nyfiken)

    Hur viktigt är sex på en skala från 1-10 för er?

    Blev inspirerar av en annan tråd och var tvungen att göra en omröstning =) kommentera gärna

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur viktigt är sex på en skala från 1-10 för er?
  • Anonym (Nyfiken)

    Jag är övertygad om att det finns betydligt fler killar/män som gillar sex än vad det finns kvinnor som gillar sex. Rösta på!

  • Anonym

    Finns inget passande alternativ, jag tycker noll.
    Men röstade 1-2 ändå.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2019-07-07 21:03:33 följande:

    Finns inget passande alternativ, jag tycker noll.

    Men röstade 1-2 ändå.


    Vad är fel på sex då?
  • Anonym (Nyfiken)

    Verkar som att fler män tycker sex är viktigt. Hur kommer det sig? Och det leder ju till att förhållanden går i kras antar jag? Kvinnor som inte prioriterar sex. Jag prioriterar inte sex, tycker inte det är viktigt, min man blir galen på mig ibland haha.

  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-07-07 21:05:22 följande:
    Vad är fel på sex då?
    Jag tycker inte om det.
    Det är inget fel rent generellt men det är inget för mig.

    Jag lever i celibat sedan länge och kommer fortsätta med det.
  • Anonym (9)

    9 (kvinna)

    Med min man, eftersom jag älskar och tänder på honom.

    Hade jag varit singel hade jag utan problem klarat mig utan, men hade saknat närheten.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2019-07-07 21:20:23 följande:

    Jag tycker inte om det.

    Det är inget fel rent generellt men det är inget för mig.

    Jag lever i celibat sedan länge och kommer fortsätta med det.


    Jag är inte heller så förtjust i sex, min man blir galen ibland men accepterar det såklart. Vi har sex knappt en gång i månaden haha.
  • Tecum
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-07-07 21:26:14 följande:
    Jag är inte heller så förtjust i sex, min man blir galen ibland men accepterar det såklart. Vi har sex knappt en gång i månaden haha.
    Har du alltid ogillat sex eller har det kommit under relationens gång? Varför skrattar du åt att din man blir frustrerad, älskar du inte honom? Kan du tänka dig att låta honom ha sex med andra då du ändå vill slippa?
  • Anonym (Nyfiken)
    Tecum skrev 2019-07-07 21:41:53 följande:

    Har du alltid ogillat sex eller har det kommit under relationens gång? Varför skrattar du åt att din man blir frustrerad, älskar du inte honom? Kan du tänka dig att låta honom ha sex med andra då du ändå vill slippa?


    Jag har ogillat sex sen första gången jag hade sex. Han är inte frustrerad hehe.
Svar på tråden Hur viktigt är sex på en skala från 1-10 för er?