• Anonym (Fantasia)

    Vågar inte fråga honom, men kan det vara lite hora-Madonna eller bara respekt?

    Innan jag träffade min sambo i verkligheten så lärde vi könna varandra på nätet. I slutet blev det mycket sexprat och jag fick veta vad han tyckte om osv. Bla skrev han ofta om hur mycket han älskade att slicka mus. Han sa att han lätt kunde slicka i timmar. Jag personligen är inget stort fan av att få oralsex. Jag ger gärna dock.

    Men iallafall så när vi väl blev ett par så till en början var vårt sexliv väldigt klumpigt och tafatt. Han gick mycket väl ner på mig ich slickade. Han visste vad han gjorde och var riktigt duktig men jag kunde inte slappna av eftersom det fick mig att känna mig blottad. Därför tog det väldigt lång tid att komma. Jag märkte att han succesivt minskade tillfällena för oralsex för att efter nån månad inte ens försöka. Jag tog då upp det med honom och sa att jag upplevde det som att han inte var bekväm med det för att det tog sån tid, men att det var helt okej för mig.

    En tid senare hade han skalat bort allt utom att leka med en dildo. Det är det ända han anvönder numera. Han vill inte ens närma sig med kuken.

    Jac har försökt prata med honom men får inget svar. Vad jag vet så är jag hans första sambo och seriösa relation. Enligt honom även den första han älskar och verkligen är kär i på riktigt.

    Jag har börjat tänka att han kanske tycker att jag är för fin? Alltså lite hora-Madonna komplex?

    Tidigare har han inte brytt sig om tjejen på det viset utan bara velat vara en bra älskare.

    Eller är det jag som är tråkig? Jag har försökt variera och föreslå saker men han vill inte längre. Ändå visar han tydligt att han tänder på mig och torrjuckar ofta med kläder på men åker de av så är det bara dildon som gäller..

    Varför är ens eget sexliv så svårt att diskutera??

  • Svar på tråden Vågar inte fråga honom, men kan det vara lite hora-Madonna eller bara respekt?
Svar på tråden Vågar inte fråga honom, men kan det vara lite hora-Madonna eller bara respekt?