• Anonym (Hyfsa­t Självs­äker)
    Mon 8 Jul 2019 18:49
    638 visningar
    22 svar
    22
    638

    Alltid samma turordning vid smek, tjejer?

    Tänker grämst på de erogena zonerna, stjärt, bröst, skrev. Då ni träffat en ny sexpartner, eller kanske ett par gånger, är det alltid samma turordning? Först kyssar och smek på snällare ställen, sen stjärt, sen bröst, sen skrev. Det är min erfarenhet och det tycks inte variera särskilt mycket. Är det alltid så? Eller skulle ni kunna gilla att någon t.ex. tog er på brösten ganska omgående?

  • Svar på tråden Alltid samma turordning vid smek, tjejer?
  • Anonym (för de med dålig fantas­i ja)
    Mon 8 Jul 2019 19:00
    #1

    Sex är väldigt förutsägbart. Därför jag alltid lessnar på det med samma efter ett tag. Tycker man kan överraska med omvänt ibland också, brukar funka bra förutsatt att man haft lite stämning innan. Samma samma blir så sjukt tjatigt..gääääsp!

  • Mon 8 Jul 2019 19:25
    #2

    Näpp. Olika sätt med olika män. Och även olika från gång till gång.

  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Mon 8 Jul 2019 20:27
    #3
    Anonym (Hyfsat Självsäker) skrev 2019-07-08 18:49:46 följande:

    Tänker grämst på de erogena zonerna, stjärt, bröst, skrev. Då ni träffat en ny sexpartner, eller kanske ett par gånger, är det alltid samma turordning? Först kyssar och smek på snällare ställen, sen stjärt, sen bröst, sen skrev. Det är min erfarenhet och det tycks inte variera särskilt mycket. Är det alltid så? Eller skulle ni kunna gilla att någon t.ex. tog er på brösten ganska omgående?


    Menar du att det "vanliga" är att så fort vi kysst varandra och smekt lite på snällare ställen så börjar jag ta honom på stjärten? Förvånad Nej det tror jag aldrig har hänt att jag har gjort. 

    Eller menar du var han tar på mig? Det gör han väl som han vill och om det inte varieras så är det ju upp till honom att styra sina händer annorlunda, jag kan ju inte bestämma var han ska röra vid mig. Men kanske jag ska passa på att ta honom på stjärten väldigt fort nästa gång så kommer han av sig lite Solig
  • Storke­n
    Mon 8 Jul 2019 21:42
    #5
    Sussicake skrev 2019-07-08 21:35:16 följande:

    Köp ett plastlakan, häll in er med kokosolja(markattans) eller nuru-gel från topp till tå och ropa in han i sovrummet. Sätt upp håret som en skolflicka och fråga: "Skulle du kunna massera mig lite med din kropp?"

    Han kommer tända på alla cylindrar och ni kommer få er lite omväxling. :)

    Massage överlag är bra för huden, kroppen, själen och lusten. Att leka med allt från fingrar till tår, långsamt och ömt kan väcka helt nya sensationer mot de "gamla vanliga" som också reagerar annorlunda inoljade, eller om man drar lätt med naglar eller kittlas med en fjäder eller silkesduk.

    Förspel blir lite vad man gör det till, man kan ju inte alltid lägga hela ansvaret på mannen och sen kalla honom tråkig. :)

    Väck hans lust och sen kanske han kommer på egna saker om du uppmuntrar han till det.


    Du gillar visst verkligen markattans kokosolja :)

    Låter väldigt sexigt det du beskriver...men luktar man inte som en kokosboll i flera dagar efter??
  • Storke­n
    Mon 8 Jul 2019 22:15
    #8
    Sussicake skrev 2019-07-08 21:50:30 följande:

    Haha, det hade det varit värt, tyvärr så är mesta doften borta redan efter ett par timmar när man torkat av sig. Har man torr hud går det ännu fortare, men svenskar behöver överlag smörja in hela kroppen oftare och gillar man kokos så är det bara win win :)


    Kokos på en tjej, gärna! Men vet inte hur manligt det är att gå runt och dofta kokos haha
  • alfiea­ndie
    Mon 8 Jul 2019 22:15
    #9

    Njae...inte varje gång.
    Förvånande dock (för mig då när jag reflekterar över det) att jag nog mött flest kvinnor där ett visst mönster funkat bäst - vi kan kalla det klassiskt - som du beskriver - från neutrala kroppsdelar till mer intimt.

    Däremot har det varit tillfälle med några att vara mer rakt på sak.
    Det var trevligt... 

  • Storke­n
    Mon 8 Jul 2019 22:34
    #11
    Sussicake skrev 2019-07-08 22:26:30 följande:

    Det är en turn-on hos mig iallafall, gränsen går när män luktar blommor, kokos blandat med lite solbrännelukt och en hint mansvett är nog det enda som får mig att gå med på vad som helst


    Då får jag helt enkelt testa det med dig då ;)

    Fast det är nog kört, läste om dina preferenser för ölmagar och prinskorvar...
  • Anonym (Carro 42 år)
    Mon 8 Jul 2019 23:02
    #12

    Tyvärr är min erfarenhet att männen bara har bröst och rumpa som referens till erogena zoner, det är liksom allt dom kan.. En slibbig tungkyss och sen bara blättan ner på brösten och klämma... *suck*

    Större delen av ansiktet är en erogen zon, mina öron, armar och lår. Nafsa i örsnibbarna, kyss mina kropp, kyss min mun och utforska den, kyss min hals. Stryk med mjuka händer över hela min hud på kroppen. Var sofistikerad, lite fin i kanten.

    Männen missar de subtila erogena zonerna och blir tråkiga.

    Visst, är jag redan kåt så kan ett tag om rumpa funka fint men om vi startar från noll krävs det att mannen hittar hela min kropp och kan anatomin och de subtila zonerna.

    Det är nog inte tjejerna som är stereotypa utan killar som inte tar det vidare. Två tuttkläm och så har han glömt bort vad han håller på med.. Typ..

  • Storke­n
    Mon 8 Jul 2019 23:15
    #14
    Sussicake skrev 2019-07-08 23:12:11 följande:

    Haha, ja jag är gubbsexuell, men var inte rädd för att kokos är en feminin doft, jag är nog inte ensam om det. :)


    Haha gubbsexuell?? Den har jag aldrig hört förr, vad innebär det? Att man bara blir kåt på gubbar?

    Kan vi boka in en kokos-dejt om 10 år då? :D
  • Anonym (för de med dålig fantas­i ja)
    Mon 8 Jul 2019 23:27
    #16
    Anonym (Carro 42 år) skrev 2019-07-08 23:02:01 följande:

    Tyvärr är min erfarenhet att männen bara har bröst och rumpa som referens till erogena zoner, det är liksom allt dom kan.. En slibbig tungkyss och sen bara blättan ner på brösten och klämma... *suck*

    Större delen av ansiktet är en erogen zon, mina öron, armar och lår. Nafsa i örsnibbarna, kyss mina kropp, kyss min mun och utforska den, kyss min hals. Stryk med mjuka händer över hela min hud på kroppen. Var sofistikerad, lite fin i kanten.

    Männen missar de subtila erogena zonerna och blir tråkiga.

    Visst, är jag redan kåt så kan ett tag om rumpa funka fint men om vi startar från noll krävs det att mannen hittar hela min kropp och kan anatomin och de subtila zonerna.

    Det är nog inte tjejerna som är stereotypa utan killar som inte tar det vidare. Två tuttkläm och så har han glömt bort vad han håller på med.. Typ..


    Tyvärr är män sällan sensuella vilket krävs för att bli bra älskare. Fantasi är en annan egenskap och experimentlusta. Det är där det faller och varför kvinnor lessnar tror jag bestämt.
  • Storke­n
    Mon 8 Jul 2019 23:32
    #17
    Sussicake skrev 2019-07-08 23:27:00 följande:

    Ja, jag har hittat på det själv, så hårigt mjuk mage och ja, liten utrustning och mysgubbe, fixa du det på tio år haha


    Haha den läggningen torde du vara ganska ensam om...behändigt att slippa konkurrens.

    Ölmage och gubbfakor kan jag fixa betydligt snabbare än 10 år ;)
  • Mon 8 Jul 2019 23:35
    #18

    Nej, ibland får Eva det först. Ibland Sussi. Nadja. Olivia. Ulla. 

  • Anonym (Jag)
    Tue 9 Jul 2019 07:35
    #19

    Omväxling förnöjer

  • Tue 9 Jul 2019 07:57
    #20
    Sussicake skrev 2019-07-08 21:35:16 följande:

    Köp ett plastlakan, häll in er med kokosolja(markattans) eller nuru-gel från topp till tå och ropa in han i sovrummet. Sätt upp håret som en skolflicka och fråga: "Skulle du kunna massera mig lite med din kropp?"

    Han kommer tända på alla cylindrar och ni kommer få er lite omväxling. :)

    Massage överlag är bra för huden, kroppen, själen och lusten. Att leka med allt från fingrar till tår, långsamt och ömt kan väcka helt nya sensationer mot de "gamla vanliga" som också reagerar annorlunda inoljade, eller om man drar lätt med naglar eller kittlas med en fjäder eller silkesduk.

    Förspel blir lite vad man gör det till, man kan ju inte alltid lägga hela ansvaret på mannen och sen kalla honom tråkig. :)

    Väck hans lust och sen kanske han kommer på egna saker om du uppmuntrar han till det.


    Varierar mig gärna och hade någon trevlig tjej gjort så som du beskriver hade jag och även hon sannolikt haft en härlig stund.
  • Tue 9 Jul 2019 08:05
    #21
    Anonym (Carro 42 år) skrev 2019-07-08 23:02:01 följande:

    Tyvärr är min erfarenhet att männen bara har bröst och rumpa som referens till erogena zoner, det är liksom allt dom kan.. En slibbig tungkyss och sen bara blättan ner på brösten och klämma... *suck*

    Större delen av ansiktet är en erogen zon, mina öron, armar och lår. Nafsa i örsnibbarna, kyss mina kropp, kyss min mun och utforska den, kyss min hals. Stryk med mjuka händer över hela min hud på kroppen. Var sofistikerad, lite fin i kanten.

    Männen missar de subtila erogena zonerna och blir tråkiga.

    Visst, är jag redan kåt så kan ett tag om rumpa funka fint men om vi startar från noll krävs det att mannen hittar hela min kropp och kan anatomin och de subtila zonerna.

    Det är nog inte tjejerna som är stereotypa utan killar som inte tar det vidare. Två tuttkläm och så har han glömt bort vad han håller på med.. Typ..


    Jag tror att det finns gott om kvinnor också som glömmer bort sin sängkamrat. Det finns bra variationer för att bygga lust men det handlar för mig om att vara två som njuter ihop, både ge och få, där det gäller att inte bara tänka på sin egen njutnining.

    Så fram för ge och få, upphetsande att känna att hon njuter av det jag gör.
  • Anonym (Inte vanilj­)
    Tue 9 Jul 2019 18:13
    #22
    Anonym (för de med dålig fantasi ja) skrev 2019-07-08 23:27:22 följande:

    Tyvärr är män sällan sensuella vilket krävs för att bli bra älskare. Fantasi är en annan egenskap och experimentlusta. Det är där det faller och varför kvinnor lessnar tror jag bestämt.


    Sensuellt, romantiskt och att ?älska? - går tokbort. Det är absolut inte en sådan man jag vill ha. Om han kommer och tar ett rejält tag i mitt hår bakifrån, säger vad han vill göra med mig och bestämt drar ner mina brallor är mer stilen jag gillar
Svar på tråden Alltid samma turordning vid smek, tjejer?