• Anonym (xxXxx)

    Sexuellt attraktivt hos en man

    Om ni bara ser till ytan, vad är sexuellt attraktivt hos en man. Vad får er att kolla en extra gång , vad är det som gör att det pirrar lite extra i kroppen tjejer ?

  • Svar på tråden Sexuellt attraktivt hos en man
  • Anonym (aaaa)

    cowboy boots.....onormal kroppsform, lite "farlig"

  • Anonym (Emma)

    Snyggt skägg är det som fångar min blick. Sen finns det vissa som bara har en speciell energi som attraherar en

  • Anonym (Eli)
    Anonym (xxXxx) skrev 2019-07-08 23:37:52 följande:

    Om ni bara ser till ytan, vad är sexuellt attraktivt hos en man. Vad får er att kolla en extra gång , vad är det som gör att det pirrar lite extra i kroppen tjejer ?


    Snaggade/rakade killar som inte är så långa och ganska vältränade, men som ändå ser snälla ut... ååh, herre gud, dom kan jag vända mig om efter både en och två gånger! ^^
  • Anonym (att äga marken där han går)

    Såg precis en sån kille som jag bara hajade till på. Han hade mörkt lockigt hår uppsatt i nån cool frisyr, mörk hy, svarta ögon och allmänt ståtlig. Så vacker och en fin lite ödmjuk utstrålning trots att han var väl medveten om sin skönhet.

    Sånt är fint:)

    Märker att jag oftast faller för detaljer i kläder, frisyrer, vackra ansikten, blickar som vågar mötas, cool attityd som många särskilt svarta killar brukar ha, eller män från mellanöstern om de inte blir för kaxiga. Kan också vara ett leende som strålar lite extra av en värme, en sexuell aura, en ovanligt vacker kropp. Men för mig är ansiktet det viktigaste och kemin mellan oss.

  • Anonym (att äga marken där han går)
    Anonym (att äga marken där han går) skrev 2019-07-09 00:03:17 följande:

    Såg precis en sån kille som jag bara hajade till på. Han hade mörkt lockigt hår uppsatt i nån cool frisyr, mörk hy, svarta ögon och allmänt ståtlig. Så vacker och en fin lite ödmjuk utstrålning trots att han var väl medveten om sin skönhet.

    Sånt är fint:)

    Märker att jag oftast faller för detaljer i kläder, frisyrer, vackra ansikten, blickar som vågar mötas, cool attityd som många särskilt svarta killar brukar ha, eller män från mellanöstern om de inte blir för kaxiga. Kan också vara ett leende som strålar lite extra av en värme, en sexuell aura, en ovanligt vacker kropp. Men för mig är ansiktet det viktigaste och kemin mellan oss.


    Åh en sak till. Långhåriga killar speciellt mörkt hår, skägg och bruna ögon;P
    Får ofriviliga nackrullningar när sådana närmar sig! Som en visuell orgasm...
  • Anonym (basillusken)
    Anonym (Emma) skrev 2019-07-08 23:47:52 följande:

    Snyggt skägg är det som fångar min blick. Sen finns det vissa som bara har en speciell energi som attraherar en


    Du gillar bakterier?
  • Anonym (att äga marken där han går)
    Anonym (Kåtavåta) skrev 2019-07-09 00:07:17 följande:

    Hur av prenumerera r man? Bill inte få notiser på eran efterblivna kommentarer


    Det går inte du får avprenumerera dig själv! Alternativt sluta läsa;P
  • Anonym (Ja du)
    Anonym (Kåtavåta) skrev 2019-07-09 00:07:17 följande:

    Hur av prenumerera r man? Bill inte få notiser på eran efterblivna kommentarer


    Tala för dig själv om efterblivna kommentarer. Jag kanske inte håller med alla som skrivit här men din kommentar tar ändå priset. Jag vet inte hur man av prenumererar bara hur man avprenumererar.
  • Anonym (Lovie)

    En kraftig markerad käklinje, bred panna och en mage med rutor är sjukt attraktivt. Sen tilltalas jag även av ett brett axelparti och snygga underarmar.

    Välansat skägg är sjukt snyggt.

Svar på tråden Sexuellt attraktivt hos en man