• Tue 9 Jul 2019 23:33
    253 visningar
    0 svar
    0
    253

    Ältar nån som orkar läsa

    Hej

    Jag är en ältande person. Just nu håller jag på att bli galen. Har 2 underbara pojkar o har hela tiden drömt om ett barn till. Men nu har minstingen blivit 8år efter år av elände. Nära familjemedlemmar har gått bort och sambo tog över företag som höll på att kursa. Jag har inte orkat ta hand om ett barn till bara drömt. Mannen har jobbat mycket o det har varit slitsamt men vi har klarat oss o från att ha haft skulder o på företaget o bara hyresrätt så har vi ett hus o en stuga o allt börjar ordna sig. Drömmen om barn kommer närmare då vi börjar bli äldre. Då ska m. Lägga ner kontoret kag jobbar på o jag kommer bli arbetslös inom 6mån. Jag ältar tankar o får ingen ordning på tankarna medans mannen är betydligt lugnare. Orolig för hur ekonomi blir, hur jag kommer må av att veta att jag inte har jobb mm är det värt att skaffa barn då? Kommer ha skyddad sgi om jag söker jobb o har gått upp på heltid det sista så f penning borde bli ok. Men hur attraktiv är jag efter ert barn till o med 2stora som behöver pengar. Usch samtidigt är jag så rädd att inte ta chansen ångra mig. Hjälp mig i mitt velande. Efter många års kämpande har vi iaf bara 1milj i lån på husen som är värda iaf 5 gånger mer men ändå är jag orolig

Svar på tråden Ältar nån som orkar läsa