• Mo90

    2 separata vagnar eller 1 syskonvagn på resa? HJÄLP!

    Hej, jag och min sambo har tvillingar på 9,5 månader. Vi funderar på att resa och vill ha tips på resevagn och vad ni har för erfarenheter med tvilling/syskonvagn, om man ska ha två separata små vagnar eller en? Har ni specifik modell och rekommendera - gör det, så tacksam för tips!!!

  • Svar på tråden 2 separata vagnar eller 1 syskonvagn på resa? HJÄLP!
  • Anonym (B)

    Vi köpte två resevagnar och en "grej" som kopplade ihop vagnarna via hjulen. Tror att vagnarna hette Babytravel, men osäker, det är länge sedan nu. I vilket fall så blev det aldrig att vi kopplade ihop vagnarna, vi använde dem alltid separata.

  • Mo90
    viseversa skrev 2019-07-10 11:09:28 följande:

    Det finns ju resevagnar med två sittplatser. Skaffa en sån.


    Ja precis vi har tänkt men utbudet blir genast mindre, ville mest veta folks erfarenheter men lutar mot en sån ja.
  • Anonym (E)

    jag har ingen erfarenhet själv, men när jag var på underbarabarn mässan så kolla jag på vagnen Bumprider Connect Sittvagn som verka vara riktigt smart, så kolla in den.

    Man sätter ihop dom med hjälp av magneter. Man kunde sätta ihop upp till 6 vagnar. Tänker det är smidigt att både kunna använda som singel och dubbel vagn :)

  • Mo90
    Anonym (E) skrev 2019-07-11 08:36:05 följande:

    jag har ingen erfarenhet själv, men när jag var på underbarabarn mässan så kolla jag på vagnen Bumprider Connect Sittvagn som verka vara riktigt smart, så kolla in den.

    Man sätter ihop dom med hjälp av magneter. Man kunde sätta ihop upp till 6 vagnar. Tänker det är smidigt att både kunna använda som singel och dubbel vagn :)


    Vi kollade på det men den blir liksom 100 i bredd, känns mycket för En resevagn :/
Svar på tråden 2 separata vagnar eller 1 syskonvagn på resa? HJÄLP!