• Anonym (Rating)

    Tjejer, hur har ni känt när ni blivit ratade av killar?

    Ni som inte brytt er betöver ej svara.

  • Svar på tråden Tjejer, hur har ni känt när ni blivit ratade av killar?
  • Fjäril kär

    Alltså visst känns det lite surt just precis då men jag skakar av mig det en stund senare och säger "äsch". Sen går jag vidare.

    Det var mer katastrof och elände när jag var yngre.

  • riboflavin

    Klart man blivit bortvalda eller nobbad genom åren, har egentligen bara tagit illa vid mig en enda gång. Då handlade det om att han dubbelspelat oss och "valde henne". Då hade jag ju etablerat känslor under lång tid och det kändes värre att bli bortvalda på det sättet än vanligt dumpad.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Animerad
    riboflavin skrev 2019-07-10 14:21:06 följande:

    Klart man blivit bortvalda eller nobbad genom åren, har egentligen bara tagit illa vid mig en enda gång. Då handlade det om att han dubbelspelat oss och "valde henne". Då hade jag ju etablerat känslor under lång tid och det kändes värre att bli bortvalda på det sättet än vanligt dumpad.


    Det sista känns som ett medvetet val att såra någon från hans sida.
  • Anonym (C)

    Hänt mig 2 gånger och bägge började jag stortjuta.

  • Zwilma

    Det som har varit jobbigt är att personen som valde den andra tjejen höll på och bråka med mig hela tiden per sms. Nu är det ett par årsedan men jag minns känslan

  • Anonym (Emma)

    Inte blivit ratad av ragg men blivit dumpad. Bara en av gångerna då jag verkligen kände mig sårad. En tanke som fanns i huvudet var "men jag då?". Hans ursäkter för att inte fortsätta med mig kändes som en bestraffning för hur tidigare flickvänner varit mot honom och för att han inte kunde koncentrera sig på plugget. Sen några dagar senare va han ändå ute på tinder och ville dejta. Hur han hanterade allt och kom med ursäkter för att göra slut istället för att säga sanningen, att han inte hade känslor för mig gjorde mig arg och jag kände mig lurad. Först försökte jag komma på lösningar till hans "ursäkter" men insåg rätt snabbt att de som sagt bara va ursäkter och att han inte ville vara med mig men vågade inte säga det rätt ut.

  • riboflavin
    Animerad skrev 2019-07-10 15:02:04 följande:

    Det sista känns som ett medvetet val att såra någon från hans sida.


    Ja, att han sen fortsatt höra av sig med jämna mellanrum för att gnälla över henne känns ju också lite udda. Jag kom nog undan med blotta förskräckelsen.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Animerad
    riboflavin skrev 2019-07-10 16:02:52 följande:

    Ja, att han sen fortsatt höra av sig med jämna mellanrum för att gnälla över henne känns ju också lite udda. Jag kom nog undan med blotta förskräckelsen.


    Det ordnade ju sig absolut till det bättre för dig om jag fattat det rätt
  • riboflavin
    Animerad skrev 2019-07-10 16:13:33 följande:

    Det ordnade ju sig absolut till det bättre för dig om jag fattat det rätt


    Det gjorde ju det. Jag missar aldrig ett tillfälle att gnida det i ansiktet på honom.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Animerad
    riboflavin skrev 2019-07-10 16:17:54 följande:

    Det gjorde ju det. Jag missar aldrig ett tillfälle att gnida det i ansiktet på honom.


    Bra det så kan han gråtrunka bäst han vill.
Svar på tråden Tjejer, hur har ni känt när ni blivit ratade av killar?