• Anonym (sexbo­mb)
    Wed 10 Jul 2019 22:08
    269 visningar
    13 svar
    13
    269

    Hur viktigt är det för dig att vara sexig i en relation?

    Och inför din partner och vad gör du för att lyckas med det?

    Kräver du samma av din partner?

  • Svar på tråden Hur viktigt är det för dig att vara sexig i en relation?
  • Wed 10 Jul 2019 22:10
    #1

    Inte överhuvudtaget, och således ingenting!

  • Anonym (sexbo­mb) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 22:12
    #2
    Ignoramus skrev 2019-07-10 22:10:29 följande:

    Inte överhuvudtaget, och således ingenting!


    Varför inte? Vill du inte att din partner ska tända på dig och finna dig sexig?
  • Wed 10 Jul 2019 23:08
    #3

    För mig och oss är det jätteviktigt. Man kan inte begära att någon ska tända på en slashas i t ex mjukisbyxor och foppatofflor, oavsett man eller kvinna. 

  • Anonym (sexbo­mb) Trådstartaren
    Wed 10 Jul 2019 23:11
    #4
    Pussan skrev 2019-07-10 23:08:57 följande:

    För mig och oss är det jätteviktigt. Man kan inte begära att någon ska tända på en slashas i t ex mjukisbyxor och foppatofflor, oavsett man eller kvinna. 


    Instämmer tusenfalt:) Jätteviktigt för ett fungerande sexliv ju.

    Är det med kläder du gör dig sexig eller kan det handla om annat också?
  • Wed 10 Jul 2019 23:20
    #5
    +1
    Anonym (sexbomb) skrev 2019-07-10 23:11:49 följande:
    Instämmer tusenfalt:) Jätteviktigt för ett fungerande sexliv ju.

    Är det med kläder du gör dig sexig eller kan det handla om annat också?
    Det är ¨det hele¨ förhoppningsvis. Attityd och utstrålning är så klart viktig, attityden kan man skapa men utstrålningen har man eller inte. Det finns i alla fall en del som tycker att jag har den så jag är nöjd med det. 
    Långa röda naglar osv... Men givetvis kläder och skor, höga klackar tycker jag är nästan oumbärligt. 
  • Xzx
    Wed 10 Jul 2019 23:21
    #6

    Det är viktigt för mig att känna mig sexig, att min partner känner att jag är sexig, att jag känner att min partner är sexig och att min partner känner sig sexig.


    Så! =)

  • Anonym (Jjj)
    Thu 11 Jul 2019 01:11
    #7

    Ja det är väldigt viktigt. Nästan en dealbreaker om det inte är så.

  • Anonym (Jjj)
    Thu 11 Jul 2019 01:16
    #8

    Rent ytligt; klär och sminkar mig så snyggt det går, försöker ha fina underkläder och skor och förnya det jag kan ekonomiskt då och då.

    Annars försöker jag väl att överraska sexuellt rätt ofta, samt umgås med vänner och ha egna intressen och han med. Det tror jag gör oss mer intresserade av varandra. Vi ses inte varje dag då vi blivit särbo, det har varit väldigt bra för oss.

  • Anonym (Emma)
    Thu 11 Jul 2019 01:16
    #9

    Aldrig sett mig som sexig innan ett ex kommenterade det flera gånger. Det är en komplimang jag verkligen uppskattar. Kan sakna att höra det ibland min nya har aldrig sagt det. Vet inte vad det va jag gjorde som vad sexigt förutom en blick jag kan ge och det har flera killar kommenterat att jag har en speciell blick.

  • Anonym (N)
    Thu 11 Jul 2019 07:47
    #10

    Det är jätteviktigt för mig. Vill inte vara någon lodis!

  • Thu 11 Jul 2019 07:59
    #11

    Inte speciellt viktigt. Vi tänder på varandra ändå. Har iofs inte några urtvättade fula "myskläder" utan lite mer fina tunna varianter.

  • Anonym (lufs)
    Thu 11 Jul 2019 08:08
    #12

    Det är viktigt. Ännu viktigare att hon är det. 

  • Thu 11 Jul 2019 08:26
    #13

    Gör inget särskilt.. men han vet vad han får ändå, så han tänder på mig även med mysbyxor och otvättat hår!

Svar på tråden Hur viktigt är det för dig att vara sexig i en relation?