• Anonym (Komma­ndo)
    Thu 11 Jul 2019 08:27
    1399 visningar
    24 svar
    24
    1399

    Hur länge dröjde det innan Kärringen kom fram?

    Hon är glad och sexig. Vill leva, ha kul, uppleva saker. Underbar tjej helt enkelt.
    Efter ett tag kommer Kärringen fram. Hon som får Kommandoran att framstå som drömbruden.
    Hur länge dröjde det för er, innan Kärringen dök upp?

  • Svar på tråden Hur länge dröjde det innan Kärringen kom fram?
  • Anonym (gubbe­n)
    Thu 11 Jul 2019 08:59
    #11
    +2
    Anonym (Kommando) skrev 2019-07-11 08:51:32 följande:
    Mata henne efter midnatt ska man inte göra. Då blir hon en FET Kärring.
    Ja precis, man ska vara tankeläsare. Är nog där vi män gör fel.
    Och därför kommer Kärringen fram.
    Nä du tänker fel, om du matar henne efter midnatt blir hon inte en fet kärring du förlorar ditt charmtroll. Se till att mata henne med jordgubbar, räkor och ge fina presenter så hon slipper tröstäta på nätterna.
    Och skulle ni få avkomma se till att ta ditt ansvar så kvinnan får sova ibland.
  • Anonym (OoO)
    Thu 11 Jul 2019 09:00
    #12
    +1
    Anonym (Kommando) skrev 2019-07-11 08:53:09 följande:
    Du verkar läsa lite som du vill. För du kan inte svara på en rak fråga.
    Jag skrev att det inte finns ett exakt svar. Men du är en mansgris så jag tror kärringen kommer fram ganska snabbt med dig.
    Jag behåller mina kvinnor härliga och sexiga, sen har vi separerat pga andra omständigheter.
  • Anonym (Komma­ndo) Trådstartaren
    Thu 11 Jul 2019 09:05
    #13
    -1
    Anonym (OoO) skrev 2019-07-11 09:00:55 följande:
    Jag skrev att det inte finns ett exakt svar. Men du är en mansgris så jag tror kärringen kommer fram ganska snabbt med dig.
    Jag behåller mina kvinnor härliga och sexiga, sen har vi separerat pga andra omständigheter.
    Vem bryr sig vad du tror? Skrattande
  • Anonym (Anmäl­a)
    Thu 11 Jul 2019 09:18
    #14

    Kan någon snälla anmäla denna tråd. Den lyser kvinnohat så långt man kan se. Hur kan detta vara okej? Om inte FL tar bort detta så undrar jag hur fan dom är funtade.

  • Anonym (OoO)
    Thu 11 Jul 2019 09:18
    #15
    Anonym (Kommando) skrev 2019-07-11 09:05:57 följande:
    Vem bryr sig vad du tror? Skrattande
    Inte en jättebebis tydligen. 
  • Anonym (OoO)
    Thu 11 Jul 2019 09:21
    #16
    -1 +1
    Anonym (Anmäla) skrev 2019-07-11 09:18:09 följande:

    Kan någon snälla anmäla denna tråd. Den lyser kvinnohat så långt man kan se. Hur kan detta vara okej? Om inte FL tar bort detta så undrar jag hur fan dom är funtade.


    Samhället gör inget åt kvinnohat, men manshat däremot, då går det snabbt!
    "under his eye"
  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 11 Jul 2019 09:39
    #17
    +1
    Anonym (Anmäla) skrev 2019-07-11 09:18:09 följande:

    Kan någon snälla anmäla denna tråd. Den lyser kvinnohat så långt man kan se. Hur kan detta vara okej? Om inte FL tar bort detta så undrar jag hur fan dom är funtade.


    Den lyser även av manshat.

    Kärringen finns nog oftast där från början, men väl kamoflerad. Det börjar så rart med att ta på sig rollen som hushållerska. Hon vill ha det fint och städat i mannens bostad. Hon tar på sig rollen helt självmant. Sen eskalerar det, och efter några år börjar gnället och dom skriver på fl och tycker synd om sig själva för att mannen inte HJÄLPER till....När man ska från BÖRJAN komma överens om hur fördelningen ska se ut.

    Typ så.
  • Anonym (J)
    Thu 11 Jul 2019 09:53
    #18
    +1

    Läs på lite om psykologi, gärna psykoanalys. Vi har alla skuggsidor av oss, mörkare sidor. Du har upptäckt att kvinnor har dem, bra. Men det var den lätta biten. Nu är nästa bit att upptäcka dina egna sämre sidor. Det brukar vara den stora utmaningen för många har inte så stor styrka att de klarar av att se sina egna tilkortakommanden. Egot är för skört.

    Att förstå hur en relation går från bra till sur är att kunna analysera samspelet mellan två personer och alla delar de bär på, inklusive skuggorna. Allt annat är att sätta upp ridåer för sig själv och då får man fortsätta vara bitter och olycklig. Bara att välja.

  • Anonym (Kenne­th)
    Thu 11 Jul 2019 09:55
    #19
    +1

    I samma sekund som hon upptäcker att det sitter en mansbebis i soffan och inser att hon är tvärlurad.

  • Thu 11 Jul 2019 10:30
    #20
    +1

    Hon finns där hela tiden under ytan bitchen. Men 99,9 % sätter sig där själva när dem i början av ett förhållande gör allt i hushållet.

    Skämmer bort mannen i allt för att visa sig hur duktig och duglig hon är.  Ställer upp på allt i sängen, är undergiven och suger kuk som om det gällde livet.

    Sedan när verkligheten kommer ikapp, så gnälls det på kåta handikappade mansbebisar på FL.

    When will they learn..

  • Thu 11 Jul 2019 10:48
    #21
    Anonym (Kommando) skrev 2019-07-11 08:27:01 följande:

    Hon är glad och sexig. Vill leva, ha kul, uppleva saker. Underbar tjej helt enkelt.
    Efter ett tag kommer Kärringen fram. Hon som får Kommandoran att framstå som drömbruden.
    Hur länge dröjde det för er, innan Kärringen dök upp?


    Något som är unikt för vuxna människor är förmågan till reflektion.

    Jag växte upp i en familj där pojkar var pojkar och flickor flickor på just det traditionella sätt somliga fortfarande drömmar om. Jag behövde aldrig bädda min säng, städa mitt rum eller laga mat, däremot följde jag ofta med pappa på jakt eller fiske.

    Ärligt talat så var jag rätt "borttappad eller möjligen bortpappad" när jag flyttade hemifrån, lyckligtvis så dröjde det ett par år innan jag blev sambo, så jag fick tid att lära mig att klara mig på egen hand - annars hade väl risken varit att jag hittat en kvinna som blivit min ställföreträdande mamma, en kvinna jag kallat kärring när hon inte duttade med mig.

    Reflektion var det. Som pappa har det varit självklart för mig att visa mina barn att en pappa är fullt kompetent att ta hand om sina barn även i vardagen. Det handlar ju dels om att vad man vill göra med sig själv och dels om vilka slags personer man vill att ens barn ska växa upp till.
  • Thu 11 Jul 2019 11:23
    #22
    Anonym (Kommando) skrev 2019-07-11 08:27:01 följande:
    Hon är glad och sexig. Vill leva, ha kul, uppleva saker. Underbar tjej helt enkelt.
    Efter ett tag kommer Kärringen fram. Hon som får Kommandoran att framstå som drömbruden.
    Hur länge dröjde det för er, innan Kärringen dök upp?
    Vi har varit ihop i 37 år och jag har inte sett till henne än.
  • Thu 11 Jul 2019 11:34
    #23
    FDFMGA skrev 2019-07-11 10:48:43 följande:
    Något som är unikt för vuxna människor är förmågan till reflektion.

    Jag växte upp i en familj där pojkar var pojkar och flickor flickor på just det traditionella sätt somliga fortfarande drömmar om. Jag behövde aldrig bädda min säng, städa mitt rum eller laga mat, däremot följde jag ofta med pappa på jakt eller fiske.

    Ärligt talat så var jag rätt "borttappad eller möjligen bortpappad" när jag flyttade hemifrån, lyckligtvis så dröjde det ett par år innan jag blev sambo, så jag fick tid att lära mig att klara mig på egen hand - annars hade väl risken varit att jag hittat en kvinna som blivit min ställföreträdande mamma, en kvinna jag kallat kärring när hon inte duttade med mig.

    Reflektion var det. Som pappa har det varit självklart för mig att visa mina barn att en pappa är fullt kompetent att ta hand om sina barn även i vardagen. Det handlar ju dels om att vad man vill göra med sig själv och dels om vilka slags personer man vill att ens barn ska växa upp till.

    Oj, tänk om det räckte med ett par år själv för alla män att bli mogna på....! Tror tyvärr att många har betydligt svårare med detta även hos många som ändå har insikten. 

  • Thu 11 Jul 2019 11:46
    #24
    Missermajser skrev 2019-07-11 11:34:00 följande:

    Oj, tänk om det räckte med ett par år själv för alla män att bli mogna på....! Tror tyvärr att många har betydligt svårare med detta även hos många som ändå har insikten. 


    Haha, det räckte inte med ett par år för mig - men det var tillräckligt för att jag skulle sluta se allt som gick mig emot som mammas - eller ställföreträdande mammors - felGlad
Svar på tråden Hur länge dröjde det innan Kärringen kom fram?