• Anonym (Undra­r)
    Thu 11 Jul 2019 19:11
    366 visningar
    92 svar
    -1
    92
    366

    Donald Trump eller George Bush?

    Vem av USAs presidenter tycker ni har varit bäst, Donald Trump eller George Bush och varför?

  • Svar på tråden Donald Trump eller George Bush?
  • Thu 11 Jul 2019 20:39
    #13

    Trump; inte ens Bush kunde få vänsterfolket att tugga fradga som han gör! Han är underbar!

  • Anonym (bb)
    Thu 11 Jul 2019 20:47
    #14

    Av dessa två föredrar jag Bush. Även om jag inte höll med honom om särskilt mycket så kändes han inte lika skadlig på lång sikt som Trump. Det är mycket som är djupt obehagligt med Trump. Hans inställning till fakta, kunskap och sanningen. Hans fjäskande för diktatorer. Hans ständiga försök att utmåla medierna som folkets fiende. Och hans krav på lojalitet, som om han vore kung snarare än folkvald. Han har flyttat på många gränser för vad som är acceptabelt, och jag är rädd att det kan komma att få stora och långvariga konsekvenser för oss alla. Men jag hoppas att jag har fel. 

  • Thu 11 Jul 2019 21:11
    #15
    +1
    Tow2Mater skrev 2019-07-11 20:39:14 följande:
    Trump; inte ens Bush kunde få vänsterfolket att tugga fradga som han gör! Han är underbar!

    Där bekräftar du det jag sa och att trumpen delar USA på mitten.


    Det kännetecknar ingen bra ledare, och sen det lustiga är att pengarna fortsätter man rikta precis rätt upp till få punkter.


    Samtidigt man är miltals ifrån lafferkurvas effektivitet, vilket betyder en galopperande statsskuld.
    Och nu ger man pengar till rika, istället för ordna upp landet och hjälpa de mindre bemedlade som bara blir fler med denna politik.


     


    Bra, ja inte för landet, bara för rika som inte ens behöver mer pengar att lägga på hög, som de sen inte avänder.


    hur många meter var det?
  • Anonym (A)
    Thu 11 Jul 2019 21:13
    #16
    +1
    Tecum skrev 2019-07-11 19:40:01 följande:
    Alla presidenter har varit bättre än idioten Trump. Han drar skam över ämbetet och USA och beter sig omväxlande som en rättshaverist och en barnrumpa.
    Håller med
  • Thu 11 Jul 2019 21:16
    #17
    klyban skrev 2019-07-11 21:11:41 följande:

    Där bekräftar du det jag sa och att trumpen delar USA på mitten.


    Det kännetecknar ingen bra ledare, och sen det lustiga är att pengarna fortsätter man rikta precis rätt upp till få punkter.


    Samtidigt man är miltals ifrån lafferkurvas effektivitet, vilket betyder en galopperande statsskuld.
    Och nu ger man pengar till rika, istället för ordna upp landet och hjälpa de mindre bemedlade som bara blir fler med denna politik.


    Bra, ja inte för landet, bara för rika som inte ens behöver mer pengar att lägga på hög, som de sen inte avänder.


    Vanliga arbetare har fått mer i plånboken under Trump.
  • Thu 11 Jul 2019 21:17
    #18

    Bäst för VEM? För mig?? Ingen skillnad överhuvudtaget för ingen av dessa är min president. För USA? Varje nation har en regering som den FÖRTJÄNAR, varken mer eller mindre.

    Barnslig fråga.

  • Thu 11 Jul 2019 21:20
    #19
    Tow2Mater skrev 2019-07-11 21:16:18 följande:
    Vanliga arbetare har fått mer i plånboken under Trump.

    Inte direkt, kanske i cent och nån dollar, men sen poff borta.


     


    trumpens politik är bara för ett högst begränsat fåtal, och absolut inte för dig.


    JA mer än de rasistiska delarna.


    hur många meter var det?
  • Thu 11 Jul 2019 21:24
    #20
    klyban skrev 2019-07-11 21:20:20 följande:

    Inte direkt, kanske i cent och nån dollar, men sen poff borta.


     


    trumpens politik är bara för ett högst begränsat fåtal, och absolut inte för dig.


    JA mer än de rasistiska delarna.


    Du har fel.
  • Thu 11 Jul 2019 21:28
    #22

    I början skakade jag bara på huvudet o såg trump gå till historien som USA:s sämsta president när han bråkade på Twitter och att han skulle vara den som såg till att jättebäbisen tryckte på knappen. Men när han vuxit in i rollen och dom framgångar han gjort med nordkorea får mig att lyfta på hatten. Sen att han inte tar skit från något land har nog fått USA starkare. Han har gjort en rejäl utsträckning världen över och de ska han ha för.

  • Thu 11 Jul 2019 22:57
    #23
    Tow2Mater skrev 2019-07-11 21:24:41 följande:
    Du har fel.
    Jo, så känner nog de som har fler än ett heltids jobb.
    hur många meter var det?
Svar på tråden Donald Trump eller George Bush?