• Fri 12 Jul 2019 01:56
    1396 visningar
    19 svar
    19
    1396

    Hjälp! Min dotter är hotad.

    Näng skrev 2019-07-12 01:13:57 följande:

    Som rubriken lyder! Jag behöver handfasta råd. Min 16år gamla dotter sa ifrån till ett gäng killar då hon oprovocerat blev kallad hora. Dessa killar, i hennes egen ålder och några år äldre, hotar henne nu genom social media och telefon. De hotar med: Du ska dö, hora. Vi slår inte tjejer själv men våra tjejer kommer fixa dig etc. Min dotter vill inte polisanmäla. Hon menar att om hon gör det kommer det bara att bli värre och farligt på riktigt. Jag är så provocerad och arg över hur hon bara skall acceptera detta. Hon vägrar säga vad de heter eftersom hon är rädd att jag kontaktar föräldrarna. Hon vill inte skärmdumpa något på snap eftersom det syns för avsändaren. Jag är ju också rädd för min dotters skull.


    Du kan väl polisanmäla och för den delen kanske även soc-anmäla!?

    I övrigt hade jag sett till att hon är ute mindre ensam och har mer sällskap ute i alla sammanhang, helst av vuxna anhöriga män eller i alla fall äldre och större killkompisar.

    Men jag hade också försökt hålla lite koll själv och försökt att ta reda på vilka dessa killar är.
Svar på tråden Hjälp! Min dotter är hotad.