Inlägg från: Anonym (Sebben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sebben)

    Sväris kollar bögporr

    Anonym (Glöm det) skrev 2019-07-12 10:52:24 följande:

    Vad har du med det att göra? Är det barnporr så ska du givetvis anmäla, men är det bara gayporr med unga män så glöm bara att du har sett det. Det är hans privatsak. Och berätta inget för din partner, det är inget man vill veta om sin pappa.


    Instämmer. Helt en privatsak och egentligen nog inte så ovanliga fantasier (kolla runt i olika trådar här så häpnar/fnissar man). Kanske han bara kollar och inte träffar någon. Träffar han någon som är byxmyndig irl så är det ju helt deras ensak, så länge allt är lagligt.

    Han skulle nog blir väldigt generad om du signalerar att du förstått. Var 100% diskret och berätta inte hans hemlighet för någon. Ska detta avslöjas så är det han som ska göra det.

    Men du vet ju nu varför svärfar inte skaffat ny familj liksom. Hoppas att detta inte ens blir skämmigt alls i någin framtid, kanske om 30 år?
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Zee) skrev 2019-07-12 11:55:25 följande:
    Tack snälla för svar! :)

    Jag hoppas också att han kan komma ut en dag och får leva lyckligt
    Vem vet, han kanske redan är helt OK med sitt sexliv.

    Solosex är en ny sorts relation med sig själv.

    Tack för intressant tråd, det gäller att testa sin moraliska kompass då och då i nya situationer. Bra att du inte rusade åstad och outade honom för någon.
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (Kille) skrev 2019-07-12 16:58:39 följande:

    ...relation med en annan person av samma kön


    Förstår. Spännande inblick i annan värld. Motsvarande ageplay fast heterolekar och fantasier ser vi ju i andra trådar här på Familjeliv. Lite skumt känns det för oss som lajar med typ jämnåriga men så länge alla är över 15+ och inga sexköp förekommer så är väl alla bara att gratulera. Bisex dröjer nog med öppenhet av flera skäl, frågan är hur länge det dröjer? Vad tror du?
  • Anonym (Sebben)

    [quote=79754171][quote-nick]Anonym (A) skrev 2019-07-12 18:19:58 följande:[/quote-nick]Bara för att en kille tittar på bögporr och en tjej tittar på lesbisk porr så betyder det inte att dem är gay, eller bi för den delen. Nu kanske svärfar är gay, men det måste inte vara så bara för att han tittar på bögporr.[/

    OK, håller med om att det kan vara så rent logiskt, men är det egentligen ens sannolikt? Du menar att svärfar kollar på den sortens porr i rent utbildningssyfte, för att bredda sin allmänbildning typ? Det är ju berömvärt..

  • Anonym (Sebben)

    [quote=79754171][quote-nick]Anonym (A) skrev 2019-07-12 18:19:58 följande:[/quote-nick]Bara för att en kille tittar på bögporr och en tjej tittar på lesbisk porr så betyder det inte att dem är gay, eller bi för den delen. Nu kanske svärfar är gay, men det måste inte vara så bara för att han tittar på bögporr.[/

    OK, håller med om att det kan vara så rent logiskt, men är det egentligen ens sannolikt? Du menar att svärfar kollar på den sortens porr i rent utbildningssyfte, för att bredda sin allmänbildning typ? Det är ju berömvärt..

  • Anonym (Sebben)
    Anonym (A) skrev 2019-07-12 20:16:37 följande:

    Jag är en straight tjej och kollar på olika slags porr; lesbisk porr, bögporr, straight porr för att jag tänder på det. I svärfars fall kan det nog vara så att han är bög, vilket jag också skrev, men ville lägga in en passus att alla automatiskt inte är det för att de kolla bögporr.


    Aha, fattar bättre - jag tänder ju faktiskt lätt på lesbiskt... men det utmanar aningen att jag ska onna till gayporr, ens i utbildningssyfte..ehum.. får verkligen verkligen se till att datorn inte lånas ut till nån annan efteråt..
Svar på tråden Sväris kollar bögporr