Inlägg från: Anonym (Vill ha fler!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill ha fler!)

    Din bästa kk

    Tillgänglig skulle jag vilja säga. 

    Nuvarande kk har otroligt lite tid att ta av och jag förstår honom med hans livssituation, men det hindrar ju inte min kropp från att skrika efter oftare...
    Försökte få igenom att jag skulle få ha flera kk, men det ville han inte och snäll som jag är så har jag inte skaffat flera... Än så länge!
    Måste nog byta känner jag. 

    Sedan får inte en kk vara "pryd" och bara vilja ha vaniljsex. Jag är en väldigt stark och bestämd individ - skrämt många stackars dejter på flykt , så drömmen är så klart någon som lyckas få mig till "underkastelse".

  • Anonym (Vill ha fler!)
    Anonym (Och) skrev 2019-07-12 11:30:19 följande:
    Men låter mer som krav där med att du(ni) inte får ha fler. Vilken ålder rör vi oss runt?
    45+
  • Anonym (Vill ha fler!)
    Anonym (Och) skrev 2019-07-12 12:03:28 följande:
    Oj du lät betydligt yngre i din beskrivning. Klart du skall ha fler, oavsett ålder. Hur är opryd för dig?
    Att man inte bara behöver hålla på i sovrummet. Att man vågar ta för sig, hitta på nya saker , inte rädd för att vara flera osv.

    Jag kan nog ses som pryd i offentliga sammanhang och även av mina vänner, men lite av spänningen i det hela är ju att jag vet att jag har en sida - ett liv, som de inte vet om.

    Bästa väninnan är tokig på mig för att jag inget berättar
Svar på tråden Din bästa kk