• Anonym (omoderlig)

    Jag har blivit med mansbebis

    Jag har blivit med mansbebis

    Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

    Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

    Vad är era bästa råd?

  • Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis
  • Anonym (Sebben)
    Anonym (omoderlig) skrev 2019-07-12 16:12:07 följande:

    Jag har blivit med mansbebis

    Hur blir man av med en sådan?
    Uppfostrar? Adoption?

    Känns inte som jag är redo att skaffa mansbebis
    Vet att det är många som verkar födda för det, dom får det att se så naturligt ut.. men jag tror faktiskt inte att jag vill ha en mansbebis.

    Vad är era bästa råd?


    Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?
  • Anonym (En svensk björn)

    Hahahahahaha hahahaha

    Bästa tråden på länge Skrattande

    Speciellt med tanke på en del trådar med/av/om mansbebisar som spammar forumet just nu.

  • Anonym (E)

    Överlämna mansbebisen till hans föräldrar, där bebisar hör hemma. Gå sedan vidare med ditt liv.

  • Anonym (En svensk björn)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-12 16:15:23 följande:
    Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?
    Män klagar alltid på att kvinnor inte har humor men så fort det handlar om män så blir man så himla känslig Drömmer

    Var inte så butthurt, det här är ju extremt roligt och en känga åt både en del män och en del kvinnor
  • Godisbuske

    Det enda fördelen med mansbebis är att du har rätten att gnälla på FL hur dum du va som skaffade en eller inte adoptera bort. . Så upp till dig om du vill ha en.

  • Pierott
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-12 16:15:23 följande:

    Haha, ett troll till som startar trådar..  Håller bebisen med om analysen? Hur ser han på detta? Eller upplever den starke självständige mannen att kvinnan han älskade har blivit nån sorts huskors som försöker starta eldar på Familjeliv?


    För en gångs skull är det en rolig tråd ev troll skapat. Sluta va så butthurt eller kände du dig träffad?
  • Anonym (Mitt råd)

    Pampers - the best a mansbebis can get?

  • Anonym (?)
    Anonym (Mitt råd) skrev 2019-07-12 16:25:16 följande:

    Pampers - the best a mansbebis can get?


    Passar bättre min fru som kissar på sig flera gånger i månaden.
  • Anonym (?)

    Du får vad du förtjänar.

    Har du valt honom och valt att stanna kvar så har du inget att gnälla över.

    Lite offerkofta varning.

Svar på tråden Jag har blivit med mansbebis