• Anonym (amors pilar)
    Fri 12 Jul 2019 23:30
    1160 visningar
    34 svar
    34
    1160

    Hur många ggr har någon varit kär/förälskad i dig?

    Kanske svårt att veta säkert, men av de du vet/anar. Hur många personer har kärat ner sig i dig och hur många av dem har varit ömsesidiga?

    Berätta gärna om du är man eller kvinna?

  • Svar på tråden Hur många ggr har någon varit kär/förälskad i dig?
  • Anonym (M)
    Fri 12 Jul 2019 23:45
    #1
    Anonym (amors pilar) skrev 2019-07-12 23:30:36 följande:

    Kanske svårt att veta säkert, men av de du vet/anar. Hur många personer har kärat ner sig i dig och hur många av dem har varit ömsesidiga?

    Berätta gärna om du är man eller kvinna?


    Ja svårt ju. Men senaste 5 åren har det varit några per år som jag vetat om, så...12 st. Av dom har nog 6 varit besvarade i olika grad.

    Är kvinna.
  • Anonym (Kvinn­a 50+)
    Fri 12 Jul 2019 23:52
    #2

    Det beror lite på vad man räknar. Semesterflirt där man betyder allt för varann under en vecka men inte hörs senare? Korta relationer? Sånt som aldrig ens blev relationer men där den ena personen hoppades i flera år?

    Jag vet tolv som har varit väldigt kära i mig, på nivån velat gifta sig/flytta ihop/skaffa barn/lämna frun för min skull. En av dem var kär på "jag-tar-livet-av-mig-om-du-gör-slut"-nivå, grisjobbigt.

    Själv har jag varit väldigt kär i tre män (nr 1 var jag ihop med i en månad för 30 år sedan, känner fortfarande sorg över att det tog slut, nr 2 hade jag en kk-relation med i sju år men jag var kär och han var det inte, nr 3 är min chef som jag älskar så otroligt mycket och har drömt om i flera år).

    Sedan har ju jag gillat många fler, säg 30-40 stycken, och det är nog ungefär lika många som har gillat mig.

  • Anonym (/)
    Fri 12 Jul 2019 23:54
    #3

    Inte vad jag vet om i alla fall.

  • Anonym (amors pilar) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 23:58
    #4
    Anonym (M) skrev 2019-07-12 23:45:22 följande:
    Ja svårt ju. Men senaste 5 åren har det varit några per år som jag vetat om, så...12 st. Av dom har nog 6 varit besvarade i olika grad.

    Är kvinna.
    Några per år? Det är ju väldigt många... Menar du alltså "kär kär" inte bara sexuellt attraherad?

    Du måste vara något alldeles extra;) Att få killar att bli kära är ju inte direkt en lätt match att knäcka kan jag säga med mina dryga 40 år på denna jord.

    Har nog haft några tusentals som velat ha sex och försökt, och kanske ett 50-tal som velat lite mer och kämpat för det. Men KÄR med hjärtat tror jag kanske ca 20-30 blivit högst, så där riktigt, så att de blivit sårade i de fall det inte varit ömsesidigt, vilket varit de flesta gånger. Tror bara det varit ömsesidigt för mig kanske 10 ggr.
  • Anonym (K)
    Sat 13 Jul 2019 00:00
    #5

    2 vad jag hört. Båda killar i min klass i mellan/högstadiet. Dock kan det ha varit driv då jag var ''den mobbade tjejen'' och det var killarna i frågas kompisar som påstod detta. Hur som helst var jag inte alls intresserad av dem.
    Är kvinna, 20 år.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 04:14
    #6

    Tror det är ingen som varit kär i mig.

  • Anonym (Annan­)
    Sat 13 Jul 2019 06:06
    #7

    Svårt att säga, men skulle tro 10-11 totalt sett hela livet. Jag själv har varit kär i 4, varav en var min dotters mamma och två av de andra hade jag också en relation med. En träffade jag faktiskt via Familjeliv.

  • Anonym (Annan­)
    Sat 13 Jul 2019 06:10
    #8
    Anonym (Annan) skrev 2019-07-13 06:06:50 följande:

    Svårt att säga, men skulle tro 10-11 totalt sett hela livet. Jag själv har varit kär i 4, varav en var min dotters mamma och två av de andra hade jag också en relation med. En träffade jag faktiskt via Familjeliv.


    Glömde ju, är man 50+.
  • Anonym (M)
    Sat 13 Jul 2019 07:07
    #9
    Anonym (amors pilar) skrev 2019-07-12 23:58:23 följande:
    Några per år? Det är ju väldigt många... Menar du alltså "kär kär" inte bara sexuellt attraherad?

    Du måste vara något alldeles extra;) Att få killar att bli kära är ju inte direkt en lätt match att knäcka kan jag säga med mina dryga 40 år på denna jord.

    Har nog haft några tusentals som velat ha sex och försökt, och kanske ett 50-tal som velat lite mer och kämpat för det. Men KÄR med hjärtat tror jag kanske ca 20-30 blivit högst, så där riktigt, så att de blivit sårade i de fall det inte varit ömsesidigt, vilket varit de flesta gånger. Tror bara det varit ömsesidigt för mig kanske 10 ggr.
    Ja, kära faktiskt, inte sexuellt attraherade, det är ju fler och ser och känns annorlunda mot dom som blir förälskade.

    Grejen är att det tycker jag inte själv att jag är...ser väl bättre ut än genomsnittet men det verkar vara något med personligheten som gör det. Har hört att jag är bra på att charma men det är ju inte något medvetet, det bara händer. Kan bero på att jag är öppen och skämtar mycket, att det finns en tillgänglighet hos mig. Har börjat tänka på att många tycker om att ta på mig sådär i förbifarten, jag gillar det men det händer mig mer än andra i min omgivning.

    Ibland får det mig att bli lite stressad, när jag märker på t ex jobbet att någon börjar titta på mig på det där speciella sättet så tänker jag att jaha, nu var det dags igen och hur kommer jag att behöva hantera det här framöver. Jag är ju jätteglad över att människor tycker om mig för det mesta, så det är ändå övervägande positivt.

    20-30 är ju mycket, absolut.
  • Anonym (Lance­)
    Sat 13 Jul 2019 07:12
    #10

    Man. Ingen, vad jag vet.
    Ett par kvinnor visade intresse, tror en ville bli ihop, men vet inte om de var förälskade.
    Just ja, en jag träffade blev kär i mig sa hon. Vi hade träffats två gånger.
    Men hon är mycket ung, oerfaren. Så det tog jag inte på allvar.

Svar på tråden Hur många ggr har någon varit kär/förälskad i dig?