• Summerchild

    Graviditetstest visa?

    Hej jag är nygravid i v 4+2 och undrar om fler vill dela med sig av sina test och om fler är lite oroliga för utvecklingen på sina tester.? Jag var jättenojig efter äl +10-16.... Har tagit massvis men tror jag börjar lugna mig och gillar mer clearblue än stickor. Vad tar ni?

  • Svar på tråden Graviditetstest visa?
  • Anonym (Pirrig)

    Åh jag är i precis samma läge! Har haft två missfall tidigt i graviditeten där mina graviditetstest var suuuupersvagt positiva. Idag tog jag ett test som var positivt (starkare än det någonsin varit) och nu vet jag inte om jag vågar ta ett imorgon för jag tänker att det kommer va negativt eller svagare... äl + 12 med detta test!

  • ballerinakakaoreo

    Ser inte bilderna men lägger in mina tester. Tyckte mig se ett svagt streck redan på första bilden men jag stirrade mig blind och redigerade bilderna med annat ljus och skärpa osv för att få fram ordentliga streck fram tills dess att jag kunde se strecket ordentligt med ögat. Är nu gravid i v. 30! Blev gravid 1 mån efter ett missfall.

    Ägglossning: runt 12/1 men kan ha inträffat tidigare

    Första bilden tagen 20/1, andra bilden 21/1, tredje bilden 22/1, fjärde bilden 25/1, sista bilden 29/1.

  • Summerchild

    Jag ser ändå inget på dom 1a förutom sista hehe

  • Summerchild
    ballerinakakaoreo skrev 2019-07-24 02:17:04 följande:

    Attans, ser att bilderna hamnade i helt fel ordning :( jaja. Det är iallafall utvecklingen av mina tester.


    Jag är tvungen att fundera på hur långt gånget jag är för tror jag har 2 dagar fel än jag trodde
Svar på tråden Graviditetstest visa?