• Fri 12 Jul 2019 23:59
    261 visningar
    3 svar
    3
    261

    Olika i sängen

    Hej, min fru och jag har varit gifta i snart 15 år. Vi har tre barn och ett jättebra förhållande på alla plan utom i sex. Att vi vill ha sex olika ofta är ett litet problem. Det större problemet är vad vi vill ha när vi har sex. Hon är så oengagerad i förspelet. Hon vill alltid ha sex i samma ställning och alltid i sängen. Hon är inget för att hångla och smeka under akten och hon vill ha orgasm snabbt och får det snabbt varje gång. Jag vill att även hon ska engagera sig i förspelet. Jag vill gärna hångla och smeka och bli smekt under akten. Jag vill variera ställningar och platser och att det ska vara längre. Jag får nästan aldrig orgasm (ovanligt som kille?). Hon har haft sex med 5 andra killar före vårt äktenskap och hon säger att jag är det bästa sex hon haft. Jag var oskuld innan vi blev ett par så jag har bara haft sex med henne. Förslag på vad jag/ vi kan göra? Jag vill inte att detta ska slita ut äktenskapet men samtidigt vill även jag ha bra sex. När vi pratar om det så säger hon bara att hon tycker det är bra så hon är ointresserad av att prata om det. Hon är lite ego i sängen kort sagt. Hjälp!!

  • Svar på tråden Olika i sängen
  • Sat 13 Jul 2019 03:02
    #2

    När vi var nykära så hade vi bättre kvantitet så vi hade sex oftare, väldigt ofta. Dock så var det även då viss brist på hennes vilja till variation och engagemang. Jag har den senaste tiden pratat med henne om att jag har fått känslan att hon inte längre vill ha mig som sin man utan mera som sin vän men med fördel. Det nekar hon dock till och hävdar att det fortfarande finns kärlekskänslor.

Svar på tråden Olika i sängen