• Anonym (utan hjärtat)

    Ni som har kk´s?

    Längtar ni aldrig efter kärlek och att någon stannar kvar efter sexet. Någon som bryr sig om annat än era kroppar?

    Ni som säger "men min kk sover alltid över och vi gör saker tillsammans även på vardagar och hörs på telefon hela tiden och pratar om allt"!!! Varför är ni då inte tillsammans istället?

    Varför vågar ni inte erkänna att ni är kära och egentligen vill vara ihop?

  • Svar på tråden Ni som har kk´s?
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Man48) skrev 2019-07-14 00:35:49 följande:

    Stackars "gubbe" vad du än skriver å säger så måste det vara skitjobbigt inombords för honom att veta att "kärringen" blir knullad" på rätt sätt utav andra män. Han har kanske inget annat val och är säkert nöjd med det... men jag hade inte köpt det resonemanget. Finns säkert 100st andra anledningar dom spelar in med.

    Rätt intressant att det inte räcker med flera orgasmer utan det ska vara speciella orgasmer med speciella män ....den kärringen hade nog jag lämnat utan att fundera. Men man vet aldrig ...jag kanske har den orgasm knull förmågan ..som efterfrågas. Och du kan ju vara nåt alldeles extra...extra ...!!!


    Nu skall du inte tro att det var ett lätt beslut för någon av oss att bestämma oss för ett öppet förhållande. Det ligger flera år av försök med kurser, försök med Tantra, massagekurs er och samtalsterapier bakom beslutet att det bästa för oss är att ha en öppen relation.

    Har för min del väldigt svårt att förstå myten om att män med utrustning modell mindre eller med potensproblem kan ersätta det med fingrar, tunga med mera. Det är ett kompliment men kan aldrig ersätta känslan av att knulla ordentligt. Visst han kan ge mig orgasm men det kan som sagt en eltandborste eller elvisp också ge mig men sex handlar inte enbart om att få och ge orgasmer det skall kännas att man knullar också. Att mysa i soffan och sängen är jättehärligt men tyvärr blir det i längden bara frustrerande när det inte fungerar fullt ut. Slipper nu denna frustration sedan jag skaffade KK så mysstunder med älsklingen är nu både trevligare och mer givande då ingen av oss längre känner någon press att gå hela vägen
  • BalkanBoy85
    Anonym (BBW) skrev 2019-07-14 08:23:36 följande:

    Nu skall du inte tro att det var ett lätt beslut för någon av oss att bestämma oss för ett öppet förhållande. Det ligger flera år av försök med kurser, försök med Tantra, massagekurs er och samtalsterapier bakom beslutet att det bästa för oss är att ha en öppen relation.

    Har för min del väldigt svårt att förstå myten om att män med utrustning modell mindre eller med potensproblem kan ersätta det med fingrar, tunga med mera. Det är ett kompliment men kan aldrig ersätta känslan av att knulla ordentligt. Visst han kan ge mig orgasm men det kan som sagt en eltandborste eller elvisp också ge mig men sex handlar inte enbart om att få och ge orgasmer det skall kännas att man knullar också. Att mysa i soffan och sängen är jättehärligt men tyvärr blir det i längden bara frustrerande när det inte fungerar fullt ut. Slipper nu denna frustration sedan jag skaffade KK så mysstunder med älsklingen är nu både trevligare och mer givande då ingen av oss längre känner någon press att gå hela vägen


    När det gäller din man, tråkigt vad han fick uppleva men jag köper inte din historia.

    Det är du som inte är nöjd hemma, du som vill bli knullad utav andra män. Vilken karl skulle acceptera sånt skit, låta andra knulla frun, nej nej nej, stop. Never ever
  • Anonym (BBW)
    BalkanBoy85 skrev 2019-07-14 09:56:46 följande:

    När det gäller din man, tråkigt vad han fick uppleva men jag köper inte din historia.

    Det är du som inte är nöjd hemma, du som vill bli knullad utav andra män. Vilken karl skulle acceptera sånt skit, låta andra knulla frun, nej nej nej, stop. Never ever


    Nu är du som tur är inte en del av min relation till min man så jag är uppriktigt sagt helt ointresserad av din syn på hur vi skall ha vår relation och vad som en man tillåter och inte tillåter i en relation. Misstänker att din syn speglas av att du i grunden är en rejält osäker person. Min man är förmodligen långt mera man än vad du någonsin kommer att bli.
  • BalkanBoy85
    Anonym (BBW) skrev 2019-07-14 10:06:57 följande:

    Nu är du som tur är inte en del av min relation till min man så jag är uppriktigt sagt helt ointresserad av din syn på hur vi skall ha vår relation och vad som en man tillåter och inte tillåter i en relation. Misstänker att din syn speglas av att du i grunden är en rejält osäker person. Min man är förmodligen långt mera man än vad du någonsin kommer att bli.


    Osäker? Jag?

    Min kära BBW, tack o lov så har jag allt i livet.

    Skulle jag vilja ha en riktigt relation, då hade jag hittat någon, men nej, njuter och är nöjd som det e.

    Knullar hur, när och var jag vill.

    Kör mitt spel med andra ord. I?m happy
  • Anonym (BBW)
    BalkanBoy85 skrev 2019-07-14 10:29:41 följande:

    Osäker? Jag?

    Min kära BBW, tack o lov så har jag allt i livet.

    Skulle jag vilja ha en riktigt relation, då hade jag hittat någon, men nej, njuter och är nöjd som det e.

    Knullar hur, när och var jag vill.

    Kör mitt spel med andra ord. I?m happy


    Lite svårt att tro på med tanke på alla desperata inlägg från din sida. Mycket märkligt att du i så fall tycks ha extremt svårt att acceptera att andra väljer andra sätt att leva på och ha sina relationer på så osäker är nog bara förnamnet.
  • BalkanBoy85
    Anonym (BBW) skrev 2019-07-14 10:36:30 följande:

    Lite svårt att tro på med tanke på alla desperata inlägg från din sida. Mycket märkligt att du i så fall tycks ha extremt svårt att acceptera att andra väljer andra sätt att leva på och ha sina relationer på så osäker är nog bara förnamnet.


    Inga desperata inlägg. Jag lever bara livet, jag njuter
  • Anonym (Swing for fun)
    BalkanBoy85 skrev 2019-07-14 09:56:46 följande:

    När det gäller din man, tråkigt vad han fick uppleva men jag köper inte din historia.

    Det är du som inte är nöjd hemma, du som vill bli knullad utav andra män. Vilken karl skulle acceptera sånt skit, låta andra knulla frun, nej nej nej, stop. Never ever


    En sak bör du ha väldigt klart för dig. Är det något jag har väldigt svårt för så är det personer som ägnar sig åt det kinkshaming. Det vill säga personer som inte accepterar andra personers läggningar, önskemål och val. Att kalla någon för omanlig för att han tillåter andra att ha sex med frun är extremt barnsligt och faktiskt väldigt omanlig.
  • Anonym (Swing for fun)
    BalkanBoy85 skrev 2019-07-14 11:00:34 följande:

    Inga desperata inlägg. Jag lever bara livet, jag njuter


    Inga desperata inlägg? Självinsikt är kanske inte din starka sida.
  • Anonym (utan hjärtat)
    Slegnirp skrev 2019-07-14 03:18:59 följande:

    Tycker TS gör en massa antaganden. Har haft 2 st KKs som var mina vänner. Sexet var skitbra men det var inte alla gånger man var kåt när man gjorde saker med dem. Det var helt enkelt två attraktiva kvinnor som man kunde ligga med då och då. Det fanns inga andra känslor så varför skulle man bli ihop med dem?


    Låter helt fruktansvärt din inställning till sex och att ligga med kvinnor du inte ens blir kåt på! What´s the point liksom?

    Kanske just därför man inte ligger med vänner...se Agape och Philia?
  • Anonym (!)
    Anonym (utan hjärtat) skrev 2019-07-13 00:58:59 följande:

    Längtar ni aldrig efter kärlek och att någon stannar kvar efter sexet. Någon som bryr sig om annat än era kroppar?

    Ni som säger "men min kk sover alltid över och vi gör saker tillsammans även på vardagar och hörs på telefon hela tiden och pratar om allt"!!! Varför är ni då inte tillsammans istället?

    Varför vågar ni inte erkänna att ni är kära och egentligen vill vara ihop?


    Jag har alltid varit kk med personer som jag gillar att umgås med. Men steget mellan att gilla att umgås och att vara kär eller umgås med personen är långt i min värld. För att ett förhållande ska vara intressant så krävs det mer än bara vänskap och sex. Kärlek är så mycket mer komplicerad och kär är inget jag blir om jag inte möter en väldigt speciell person och det gör man ju inte så många gånger i livet. 
Svar på tråden Ni som har kk´s?