• Anonym (Orkar inte mer)
    Sat 13 Jul 2019 07:46
    508 visningar
    43 svar
    43
    508

    Sex medan jag sover

    Hej!

    Jag behöver er hjälp! Nu orkar jag inte mer! Min sambo penetrerar mig medan jag sover. Jag vaknar av att han håller på. Senast för några timmar sedan. Detta händer ofta. Jag mår extremt dåligt. Jag ber honom att sluta, men han skiter i detta och påstår att det är fel på mig, för jag borde ju vara glad över att han överhuvudtaget vill ha sex med mig. Jag måste lämna honom, men vet inte hur jag skall göra. Vi har barn ihop. Jag äger inget av huset vi bor i. Har inga pengar, ingen familj i Sverige... Inga vänner. Vad skall jag göra? Jag kan inte lämna barnen med honom. Vad gör jag? Han säger att om jag lämnar honom så kommer han få vårdnaden om barnen eftersom jag inte har bostad, pengar eller nätverk. Jag har inga bevis för att han våldtar mig.

  • Svar på tråden Sex medan jag sover
  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:50
    #1

    Det är bara att kasta ut honom. Gör det nu.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:52
    #2

    Kontakta socialen så kan dom hjälpa dig.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:53
    #3

    Det låter otroligt respektlöst. Bry dig inte om hans hot. Han älskar dig inte.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:55
    #4

    Vilken del av landet bor du i?

  • Anonym (Orkar inte mer) Trådstartaren
    Sat 13 Jul 2019 07:55
    #5
    Anonym (Jag) skrev 2019-07-13 07:50:47 följande:

    Det är bara att kasta ut honom. Gör det nu.


    Tack för svar!

    Men det är ju hans hus ????
  • Anonym (Orkar inte mer) Trådstartaren
    Sat 13 Jul 2019 07:56
    #6
    Anonym (Jag) skrev 2019-07-13 07:55:17 följande:

    Vilken del av landet bor du i?


    Jag bor i Stockholm.
  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:57
    #7

    Ja, men du måste hitta ett annat ställe att bo på socialen kan hjälpa dig att hitta något boende.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 07:57
    #8

    Aha. Hade du bott i Västerbotten så hade du kunnat få bo hos oss.

  • Anonym (Jag)
    Sat 13 Jul 2019 08:00
    #9

    Om du talar om vad han håller på med så får du garanterat med dig barnen också

  • Anonym (Juris­t)
    Sat 13 Jul 2019 08:01
    #10
    Anonym (Orkar inte mer) skrev 2019-07-13 07:55:30 följande:

    Tack för svar!

    Men det är ju hans hus ????


    Kontakta en jurist bakom hans rygg och ta reda på vilka rättigheter du har.

    Exempelvis vad som gäller om vårdnad ifall du lämnar honom, om du har rätt till någon summa överhuvudtaget om du lämnar honom, hur processerna kring en skilsmässa fungerar. Ta reda på ALLT!!

    Och när han nästa gång beter sig som ett svin mot dig så skriker du åt honom att lägga AV-block att du kommer anmäla honom för våldtäkt samt att du då har mycket kunskap efter att ha pratat med en jurist då du vet att allt han säger bara är skitsnack för att skrämma dig.

    Rut ifrån och stå på dig!! Låt han bli liten och krympa ihop, osäkra man! Kunskap är makt och när vi vet vad vi pratar om kan inget skrämma oss eller göra oss svaga!!

    Har du jobb och om inte - kan du skaffa dig ett?
Svar på tråden Sex medan jag sover