• Sat 13 Jul 2019 11:42
    770 visningar
    13 svar
    -1 +1
    13
    770

    Så luvligt vackra kvinnliga ni tjejer är

    Nu när jag är och badar med mina barn och ser på framförallt er tjejer/kvinnor i bikinis (som ofta avslöjar bystens verkliga former) och klänningar som avslöjar olika kroppsformer, så påminns jag om hur olika byggda vi människor är och framförallt hur otroligt sensuellt, kvinnligt och vacker kvinnokroppen är. Ni tjejer som har komplex för att ni exempelvis har hängande bröst eller lite mage - kom ihåg att naturliga former är så ljuvligt kvinnligt vackert. Olika är bra. Var stolta över de ni är och njut av livet fullt ut! Jag har fått förmånen att få uppleva många "naturliga" tjejer. Så skönt. Fånga dagen!

  • Svar på tråden Så luvligt vackra kvinnliga ni tjejer är
  • Anonym (Mmmmm­mmm...­.)
    Tue 16 Jul 2019 09:36
    #1
    Gbgkillen73a skrev 2019-07-13 11:42:25 följande:

    Nu när jag är och badar med mina barn och ser på framförallt er tjejer/kvinnor i bikinis (som ofta avslöjar bystens verkliga former) och klänningar som avslöjar olika kroppsformer, så påminns jag om hur olika byggda vi människor är och framförallt hur otroligt sensuellt, kvinnligt och vacker kvinnokroppen är. Ni tjejer som har komplex för att ni exempelvis har hängande bröst eller lite mage - kom ihåg att naturliga former är så ljuvligt kvinnligt vackert. Olika är bra. Var stolta över de ni är och njut av livet fullt ut! Jag har fått förmånen att få uppleva många "naturliga" tjejer. Så skönt. Fånga dagen!


    Säger bara: Tack!
  • Anonym (Power­girl)
    Tue 16 Jul 2019 10:31
    #2
    +1
    Gbgkillen73a skrev 2019-07-13 11:42:25 följande:

    Nu när jag är och badar med mina barn och ser på framförallt er tjejer/kvinnor i bikinis (som ofta avslöjar bystens verkliga former) och klänningar som avslöjar olika kroppsformer, så påminns jag om hur olika byggda vi människor är och framförallt hur otroligt sensuellt, kvinnligt och vacker kvinnokroppen är. Ni tjejer som har komplex för att ni exempelvis har hängande bröst eller lite mage - kom ihåg att naturliga former är så ljuvligt kvinnligt vackert. Olika är bra. Var stolta över de ni är och njut av livet fullt ut! Jag har fått förmånen att få uppleva många "naturliga" tjejer. Så skönt. Fånga dagen!


    Killar/ män med din inställning kommer hur långt som helst.

    Hade alla varit som du hade tjejer/kvinnor varit trygga i sina kroppar.

    Du gör världen bättre så Tack !
  • Tue 16 Jul 2019 16:56
    #3
    Anonym (Powergirl) skrev 2019-07-16 10:31:08 följande:

    Killar/ män med din inställning kommer hur långt som helst.

    Hade alla varit som du hade tjejer/kvinnor varit trygga i sina kroppar.

    Du gör världen bättre så Tack !


    Ja fler män bör verkligen påminna tjejer/kvinnor om hur vackra och sexiga de är precis som de ser ut.

    Tack för ditt härliga svar.
  • Tue 16 Jul 2019 20:00
    #4
    Gbgkillen73a skrev 2019-07-13 11:42:25 följande:

    Nu när jag är och badar med mina barn och ser på framförallt er tjejer/kvinnor i bikinis (som ofta avslöjar bystens verkliga former) och klänningar som avslöjar olika kroppsformer, så påminns jag om hur olika byggda vi människor är och framförallt hur otroligt sensuellt, kvinnligt och vacker kvinnokroppen är. Ni tjejer som har komplex för att ni exempelvis har hängande bröst eller lite mage - kom ihåg att naturliga former är så ljuvligt kvinnligt vackert. Olika är bra. Var stolta över de ni är och njut av livet fullt ut! Jag har fått förmånen att få uppleva många "naturliga" tjejer. Så skönt. Fånga dagen!


    Sympatisk inställning.
  • Tue 16 Jul 2019 20:42
    #5

    Alla kvinnor är fina och sexiga på sitt sätt.

    Hellre tjejer med kurvor

  • Anonym (Power­girl)
    Tue 16 Jul 2019 20:57
    #6
    Tankens skrev 2019-07-16 20:42:52 följande:

    Alla kvinnor är fina och sexiga på sitt sätt.

    Hellre tjejer med kurvor


    Jag förstår att du inte menar något illa MEN det du skriver är exakt det som gör tjejer osäkra.

    Du tycker alla är fina och sexiga men de som är kurviga passar dig bättre. Så får man ju tycka men hur tror du smala tjejer tar det?
  • Anonym (!)
    Tue 16 Jul 2019 21:01
    #7
    Tankens skrev 2019-07-16 20:42:52 följande:

    Alla kvinnor är fina och sexiga på sitt sätt.

    Hellre tjejer med kurvor


    Och där spolade du ner hela trådens syfte i avloppet, genom att utpeka vissa kvinnokroppar som mer attraktiva än andra. Sorgligt att det alltid ska framföras personliga preferenser kring kvinnokroppar.
  • Wed 17 Jul 2019 00:55
    #8
    Anonym (Powergirl) skrev 2019-07-16 20:57:44 följande:
    Jag förstår att du inte menar något illa MEN det du skriver är exakt det som gör tjejer osäkra.

    Du tycker alla är fina och sexiga men de som är kurviga passar dig bättre. Så får man ju tycka men hur tror du smala tjejer tar det?
    Anonym (!) skrev 2019-07-16 21:01:14 följande:
    Och där spolade du ner hela trådens syfte i avloppet, genom att utpeka vissa kvinnokroppar som mer attraktiva än andra. Sorgligt att det alltid ska framföras personliga preferenser kring kvinnokroppar.

    Fast nu är ni väl ändå överkänsliga? Alla måste inte tycka att alla är snygga, det är väl knappast rimligt?  
    Det viktiga är väl att ingen är mindre värd än andra, många gillar smala, många gillar kurviga, det är väl bra så? Lika väl som att vissa drunknar i djupa mörka ögon, andra får kåtslag av den klarblåa blicken...
  • Grossg­lanz
    Wed 17 Jul 2019 01:05
    #9

    Nästan alla kvinnor är vackra på nåt sätt..man får hitta det på en del men det finns där...garanterat:)

  • Wed 17 Jul 2019 06:09
    #10
    Anonym (Powergirl) skrev 2019-07-16 20:57:44 följande:

    Jag förstår att du inte menar något illa MEN det du skriver är exakt det som gör tjejer osäkra.

    Du tycker alla är fina och sexiga men de som är kurviga passar dig bättre. Så får man ju tycka men hur tror du smala tjejer tar det?


    Tycker alla tjejer har kurvor så. För mig blir inga uteslutna
  • Anonym (Power­girl)
    Wed 17 Jul 2019 09:38
    #11
    Pussan skrev 2019-07-17 00:55:00 följande:

    Fast nu är ni väl ändå överkänsliga? Alla måste inte tycka att alla är snygga, det är väl knappast rimligt?  

    Det viktiga är väl att ingen är mindre värd än andra, många gillar smala, många gillar kurviga, det är väl bra så? Lika väl som att vissa drunknar i djupa mörka ögon, andra får kåtslag av den klarblåa blicken...


    Självklart tycker alla om olika saker hos både män och kvinnor.

    Men hade väl mest hoppats på att just denna tråden skulle förbli fredad.

    Som en positiv hyllning till alla kroppar oavsett kön.
  • Anonym (Power­girl)
    Wed 17 Jul 2019 09:42
    #12
    Tankens skrev 2019-07-17 06:09:04 följande:

    Tycker alla tjejer har kurvor så. För mig blir inga uteslutna


    Som sagt du menar inget illa....
  • Wed 17 Jul 2019 22:14
    #13
    Anonym (Powergirl) skrev 2019-07-17 09:38:46 följande:
    Självklart tycker alla om olika saker hos både män och kvinnor.

    Men hade väl mest hoppats på att just denna tråden skulle förbli fredad.

    Som en positiv hyllning till alla kroppar oavsett kön.
    Fast första meningen i det inlägg ni angrep var:
    ¨Alla kvinnor är fina och sexiga på sitt sätt¨
Svar på tråden Så luvligt vackra kvinnliga ni tjejer är