• Anonym (rikti­ga fittor slår ostron och mandar­iner)
    Sat 13 Jul 2019 22:05
    322 visningar
    12 svar
    +2
    12
    322

    Varför är det så störande mycket underlivsreklam och fruktfittor nu på FL?

    Denna jävla fittreklam som sticker en i ögonen fort man loggar in sen en tid. Den ena mer pervers och närgången än den andra. Hade faktiskt mycket hellre sett riktiga fittor än denna förtäckta porr och fittfetishism som känns så PK att jag faktiskt blir kräkfärdig.

    Så himla meningslöst innehåll också. Inget nytt under solen alls. Bara en anledning att få frossa i det kvinnliga könet.

    Jag är extremt frigjord normalt sett men har svårt för hyckleri och omskrivningar eller så uppenbart galna och töntiga saker som att täcka över kvinnors bröstvårtor på Facebook t ex och inte mäns, samtidigt som man tillåter IS att sprida sitt förhatliga budskap och avrättningar på samma forum.

    Vad tycker ni andra om fruktfittorna och teman som mitt underliv luktar skunk och annat mysigt?

  • Svar på tråden Varför är det så störande mycket underlivsreklam och fruktfittor nu på FL?
  • Anonym (Logga­r ut nu)
    Mon 15 Jul 2019 21:02
    #1

    Håller med dig till 100%.

    Man blir sjukt störd av denna fittreklam som inte är fittor och vill bara logga ut direkt.

  • Anonym (snusk­)
    Mon 15 Jul 2019 21:10
    #2

    Håller också med.
    Och som att det inte räckte där... trosbilden med synliga fittläppar och runkgubben med datorn är inte bättre. Alls.

  • Anonym (rikti­ga fittor slår ostron och mandar­iner) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 21:13
    #3
    +1
    Anonym (snusk) skrev 2019-07-15 21:10:12 följande:

    Håller också med.
    Och som att det inte räckte där... trosbilden med synliga fittläppar och runkgubben med datorn är inte bättre. Alls.


    Vedervärdigt verkigen. Och självklart en streckfitta, helt ofarlig och könlöst hygiensk. Ostronet är ju fan värre än värsta close-upen i porrfilmer. Blir ju nästan kåt...not!
  • Anonym (rikti­ga fittor slår ostron och mandar­iner) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 21:14
    #4
    Anonym (Loggar ut nu) skrev 2019-07-15 21:02:38 följande:

    Håller med dig till 100%.

    Man blir sjukt störd av denna fittreklam som inte är fittor och vill bara logga ut direkt.


    Ja vad är poängen liksom??? Nu finns även en liten bananpenis att kontra med hahaFoten i munnen
  • Anonym (E.)
    Mon 15 Jul 2019 22:03
    #5
    Anonym (riktiga fittor slår ostron och mandariner) skrev 2019-07-15 21:13:36 följande:

    Vedervärdigt verkigen. Och självklart en streckfitta, helt ofarlig och könlöst hygiensk. Ostronet är ju fan värre än värsta close-upen i porrfilmer. Blir ju nästan kåt...not!


    Håller med, hahaha
  • Anonym (L)
    Mon 15 Jul 2019 22:19
    #6

    Sluta googla, prata och skriva om fruktfittor så ska du se att du till slut får annan reklam. Reklamen är riktad, inte bara något random som alla får.

  • Anonym (snusk­)
    Mon 15 Jul 2019 22:27
    #7
    Anonym (L) skrev 2019-07-15 22:19:55 följande:

    Sluta googla, prata och skriva om fruktfittor så ska du se att du till slut får annan reklam. Reklamen är riktad, inte bara något random som alla får.


    Det är Familjelivs egen reklam.
  • Anonym (Logga­r ut nu)
    Mon 15 Jul 2019 22:35
    #8
    Anonym (snusk) skrev 2019-07-15 22:27:52 följande:

    Det är Familjelivs egen reklam.


    Jag tror det kan ha funnits ett spår av ironi i det inlägget
  • Anonym (dd)
    Tue 16 Jul 2019 12:46
    #9

    håller med. Jävla fittor!

  • Anonym (snusk­)
    Tue 16 Jul 2019 12:56
    #10
    Anonym (Loggar ut nu) skrev 2019-07-15 22:35:05 följande:
    Jag tror det kan ha funnits ett spår av ironi i det inlägget
    Tror inte jag.
  • Anonym (Fialo­tta)
    Tue 16 Jul 2019 14:15
    #11
    Anonym (riktiga fittor slår ostron och mandariner) skrev 2019-07-13 22:05:20 följande:

    Denna jävla fittreklam som sticker en i ögonen fort man loggar in sen en tid. Den ena mer pervers och närgången än den andra. Hade faktiskt mycket hellre sett riktiga fittor än denna förtäckta porr och fittfetishism som känns så PK att jag faktiskt blir kräkfärdig.

    Så himla meningslöst innehåll också. Inget nytt under solen alls. Bara en anledning att få frossa i det kvinnliga könet.

    Jag är extremt frigjord normalt sett men har svårt för hyckleri och omskrivningar eller så uppenbart galna och töntiga saker som att täcka över kvinnors bröstvårtor på Facebook t ex och inte mäns, samtidigt som man tillåter IS att sprida sitt förhatliga budskap och avrättningar på samma forum.

    Vad tycker ni andra om fruktfittorna och teman som mitt underliv luktar skunk och annat mysigt?


    Nu blev jag sugen på aubergine ....
  • Anonym (A)
    Tue 16 Jul 2019 20:11
    #12
    Anonym (Loggar ut nu) skrev 2019-07-15 22:35:05 följande:
    Jag tror det kan ha funnits ett spår av ironi i det inlägget smile5.gif
Svar på tråden Varför är det så störande mycket underlivsreklam och fruktfittor nu på FL?