• Sat 13 Jul 2019 22:08
    8479 visningar
    33 svar
    +1
    33
    8479

    Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!

    Så jag gillar tjejfötter en del, och... det ställer till det i dejtinglivet då många inte gillar att man typ slickar deras fötter.
    Jag skulle vilja höra hur kvinnor här reagearar på det, både från folk som gillar det eller ogillar det, samt varför.

  • Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!
  • Sat 13 Jul 2019 23:20
    #5
    Oerhörd skrev 2019-07-13 22:42:05 följande:

    Det är hur härligt som helst att få fötterna smekta och slickade på, men det upptäckte jag redan i tonåren, så har tagit noga hand om fötterna. Inga klackar eller obekväma skor som förstör, alltid nyfixade och redo att dyrkas ;)

    Inte värt att skicka pm, de får sitt regelbundet tack.


    Okay, hade älskat ha en tjej som dig med andra ord. :)
  • Sat 13 Jul 2019 23:21
    #6
    Anonym (Sluta) skrev 2019-07-13 22:11:14 följande:

    Kan du inte bara sluta slicka tjejernas fötter? Bara för att man som man älskar att slicka fitta tex men tjejen inte vill att han gör det, då dumpar man henne väl inte för det???


    Det är väl inte upp til dig att bestämma, va?
  • Sat 13 Jul 2019 23:28
    #9
    Anonym (Tjej) skrev 2019-07-13 22:35:33 följande:

    Hm. Jag har just börjat dejta en man med fotfetish och kan svara på dina frågor om du svarar på mina.

    Jag känner mig obekväm av att någon slickar på mina fötter av två anledningar. Den första är att jag är väldigt kittlig och är rädd att typ råka sparka honom i ansiktet och den andra är att jag skäms för mina fötter. Har en del (i min mening) äckliga förhårdnader under trampdynorna under stortårna och även en mindre mitt under framdelen av foten. Har gått till fotvård men de får inte bort hela. Tycker också att jag har ganska små fötter strl 36/37. Vet inte om fotfetishister gillar stora fötter mer? Sedan så gillar han svettiga fötter och det känns ju också pinsamt att ha även om han gillar det. Och när man drar av en svart strumpa fastnar ju ludd mellan tårna :/

    Vad tänker du om detta? Hur stort problem är förhårdnader? För det är nog något som de flesta över 30-35 år har, speciellt om man ofta har högklackat


    ______________________________________________


    Nu vet jag inte om jag råkade göra något fel här, fast jag tänker att om han gillar dina fötter så är det såklart inga problem för honom med skicket de är i? Men... om du personligen inte tycker om detta, borde du väl säga det? Det är just därför jag har svårt att hitta en tjej som gillar detta..
    vill inte ngn bara ska göra som du, ta emot fast hon inte gillar.. Storlek på fötterna varierar nog beroende på vilken kille du frågar så kan inte svara på den biten,


  • Sat 13 Jul 2019 23:28
    #10
    Anonym (Sluta) skrev 2019-07-13 23:26:49 följande:
    Hahaha nä fortsätt slicka fötter du, men eftersom det ställer till problem för dig så kanske det är dags att sluta...
    Du missade nog hela poängen med min tråd. Men för att svara dig: Jag vet att jag inte måste slicka en tjejs fötter! :)
  • Sat 13 Jul 2019 23:30
    #11
    Anonym (För tidigt?) skrev 2019-07-13 23:24:08 följande:

    Om en dejt ville slicka mina fötter skulle jag verkligen få kalla fötter (haha) men i en relation skulle jag kanske tycka det var ok. Men jag skulle inte få ut någonting av det själv, och troligen skulle jag tycka det var rätt ofräscht.

    Men generellt är det inte ett förslag jag skulle vilja ha tidigt i en bekantskap.


    Ja, det är ju det jag menar. Reaktionen blir offta som din, sen vill jag inte överaska med det efter att man kommit in en bit i förhållandet, känns fel.
  • Sat 13 Jul 2019 23:38
    #13
    Anonym (För tidigt?) skrev 2019-07-13 23:36:10 följande:
    Men om det får komma lite långsamt, typ att du smeker hennes ben och kysser dem, och sedan smeker en fot och försöker lägga märke till hur hon reagerar på det, och ger foten en puss bara. Nästa gång kan du kyssa en tå, typ. Så det inte blir så uppenbart att det bara är fotslick du är ute efter. Sen är det nog smart att säga uppskattande saker om fötterna, alla är ju inte helnöjda med sina. Men om tjejen får höra att du tycker att hon har fina fötter är det nog lättare att acceptera att du vill vara där med ansiktet/munnen.
    Ja, exakt alla tjejer jag slickat fötterna på har älskat det och sen har de sagt "Jag ska be alla killar göra såhär" något i den stilen.. 
    Fast jag hade ju inte velat slicka en tejjs fötter om de inte var väldigt fina, såå...
    Det kommer ju spontant, typ. "Wow vilka fina fötter du har!"
  • Sat 13 Jul 2019 23:41
    #14
    Pussan skrev 2019-07-13 23:04:20 följande:

    Mmmmm håller med föregående absolut, det är bland det mysigaste som finns när han slickar mina fotsulor, suger på tårna osv. Då känner man sig som en gudinna


    Jag hade älskat att ha en tjej som kände sig som en gudinna då jag bara dyrkade fötterna åt henne. Din kille måste vara glad! :)
  • Sat 13 Jul 2019 23:54
    #17
    Anonym (För tidigt?) skrev 2019-07-13 23:50:44 följande:
    Av din trådstart fick jag intrycket att du på första dejten säger att du vill sörpla tåbira, och det tyckte jag kändes lite framfusigt, så därför föreslog jag ett långsammare tillvägagångssätt. Men om du brukar lyckas med att få till fotslick förstår jag inte riktigt poängen med tråden.
    Det är väl skillnad på att göra det på en random tjej som har fina fötter mot att hitta en tjej man är intresserad av och potentiellt ska bli ihop med som ska gilla det.
  • Sat 13 Jul 2019 23:56
    #18
    Anonym (Faffe) skrev 2019-07-13 23:54:02 följande:

    Alltså jag gillar också fötter men inte är det något man tar upp när man dejtar det är sådant som man får jobba sig fram till över tid. 

    En fetish är ju att man blir sexuellt upphetsad av föremål som normal inte förknippas med sex och det är kanske inget man bör ta upp direkt med en dejt, inte undra på att tjejerna drar. 

    Hur skulle du tycka om din dejt talade om att hon bara njuter sexuellt av att skita på bilars motorhuvar? Hade du tyckt det var ok och stannat kvar? Det är lite samma sak. 

    Det är helt ok att ha fetischer men man får faktiskt gå lite varsamt fram med dom och introducera sina fetischer och egenheter över tid.


    Om det var väldigt viktigt för henne hade jag nog inte velat höra det efter att vi var ihop och hade investerat känslor i varandra. Det skulle ställa till en del problem.


    Sen är jag en sån person som inte gillar utföra saker andra inte gillar, så hade hon inte tyckt om det hade jag ju inte bara kunnat ego-slicka hennes fötter, så fungerar jag iaf.

  • Wed 17 Jul 2019 21:52
    #20
    Pussan skrev 2019-07-17 00:46:24 följande:
    Han är nöjd. Jag är nöjd.
    Jag har ett mycket bra liv
    Aha så bra! :) 
    Och skrytet om livet.. gratulerar! ;)
  • Thu 18 Jul 2019 17:50
    #22
    Anonym (Xx) skrev 2019-07-17 22:14:55 följande:

    Min man gillar fötter med nylon på, tickling och höga klackar. Han vet att jag vet, har försökt introducera det mer men det är svårt. Kanske skäms han, eller, det jag tycker känns jobbigast, att han inte vill göra det med mig...


    Jaha varför inte? Hur ser dina fötter ut då om jag får fråga?
Svar på tråden Min Fotfetisch ställer till hela min dejtingvärld..!