• Oschla­ka
    Sun 14 Jul 2019 11:27
    584 visningar
    17 svar
    17
    584

    Jag blir galen på henne (jobbkompisen)

    Anonym (Wille) skrev 2019-07-14 00:23:59 följande:

    här har hon gått och sett mig djupt i ögonen, följt mig med blicken, rodnat när vi snackat, och nu när jag frågar henne om hon är intresserad säger hon att nej, jag är bara jobbarkompis med dig. Visst , jag är gift, hon singel , men kinde hon inte varit ärlig? Eller kan jag ha inbillat mig att hon kollat in mig?


    Många, speciellt kvinnor/tjejer har genetiska anlag för att vara narcissister eller ha drag av detta och även personlighetssyndrom kluster B och C. Utsätts dessa människor för en miljö speciellt i barndomen där avsaknad av god omsorg kärlek trygghet dominerar så blir dessa genetiska egenskaper starkare och individen utvecklar olika syndrom. Hade däremot miljön de växt upp i varit tryggt så utvecklas inte dessa egenskaper med största sannolikhet!

    Med andra ord det är en trasig tjej inombords.
    Hon behöver en stark dominant man som vägleder henne i livet men det är synd om den mannen för det blir inte lätt men det går ...ett bra tag i alla fall.

    Det genetiska är tyvärr mkt starkare. 
  • Oschla­ka
    Sun 14 Jul 2019 12:40
    #13
    Anonym (Wille) skrev 2019-07-14 11:35:52 följande:
    alltså utan att dra några större växlar på det hela- jag vill bara veta om hon är intresserad, utan att det behöver betyda att jag vill nåt mer, jag är genuint nyfiken på om jag inbillat mig eller inte. hur kan man inbilla sig att någon kollar in en? När jag känner hennes blickar i nacken hela tiden?
    hon är inte så bara mot dig
    hon gillar andra killar med 
    men du tror att du är speciell för henne men så är det inte 
    hon är inte intresserad av sex med dig eller någon annan
    förmodligen har hon sextrauma från barndomen 
    hon vill ha din bekräftelse för det är så hon har växt upp
  • Oschla­ka
    Sun 14 Jul 2019 12:58
    #16
    Bestemor skrev 2019-07-14 12:41:01 följande:
    Helt säkert inbillat eller önsketänkande. Eftersom du "känner" hennes blickar blickar i nacken hela tiden kan du ju inte se det själv.

    Stackars tjej som fått en sådan inbilsk kollega på halsen.

    Det är nog snarare att hon är stressad på att du glor på henne och hon känner obehag över sättet du beter dig på.
    jag tror det med äckliga män till svin 
Svar på tråden Jag blir galen på henne (jobbkompisen)