• Gretaaaaaaaa

    Tatuering

    Jag har inga tatueringar, men har nu bokat in att tatuera hela ryggen så det ser ut som jag har två stora vingar. Tänkte att det är speciellt och fint. Tycker ni det ser konstigt it med bara en tatuering? Ska jag boka tid för ett par till? Vill samtidigt inte bli för tatuerad, tänker att rygg, en sleve samt några små till räcker. Min kropp kommer ju dessutom öka i värde!! Den jag ska göra kommer kosta 5500. Sleven ca 7000, och de små vet jag inte. Funderar även på att tatuera halsen. Vad tycker ni om det?

  • Svar på tråden Tatuering
  • Gretaaaaaaaa
    Anonym (Uh) skrev 2019-07-14 12:21:53 följande:

    Gräsligt.


    Okej, så det räcker med rygg&sleve?
  • Anonym (-)

    Innan du gör vingar i tron om att det är unikt, så kan jag tala om för dig att det är relativt vanligt.

    Jag tycker dock att en ryggtavla är fin - och lätt att dölja, så kör på en ryggtavla och håll dig till bara rygg.

    Inte sleeve, det ser aldrig riktigt bra ut. Har hittills aldrig mött nån med en snygg sleeve som inte ser kladdig och hemgjord ut. Dessutom är den svårare att dölja.

  • Gretaaaaaaaa

    Okej. Jag funderar även på halsen. Vad tros om det? Typ avbilda matstrupen eller något

  • Anonym (nej)

    Jag tycker inte att det är värt pengarna. Lägg pengarna på något annat istället

  • Anonym (Billigt)

    5500?? För en ryggtavla? Det var väldigt billigt, visst det hänger väl på hur detaljerade vingarna är. Om det är din första tatuering så hoppas jag du har kollat upp studion noga så du slipper bli besviken

    Har en halv sleeve som gick på 9500 och har bokat tid för en half sleeve underarm som kommer att hamna nånstans 6-8000

    Gör precis som du vill och bry dig inte om vad andra tycker :) vill du tatuera halsen så gör det men tänk igenom det noga. En borttagning ska vara en rätt smärtsam sak att göra

    Jag har gjort laserbehandling på kärl och det var tydligen en mildare laser än den som används på tatueringar, kan bara säga fyyyyyy fan de gjorde ont! Gör hellre om alla mina tatueringar i en sittning än det där

Svar på tråden Tatuering