• Anonym (Hur kan jag egentligen agera på bästa sätt?)

    Jag tackar alltid nej till inbjudningar

    Hej!

    Jag tackar alltid nej till uppenbarligen inbjudningar. Jag har fått enorma signaler och allmänt inbjudningar ifrån kvinnor. Jag vet aldrig vad jag skall göra eller agera tillbaka förs efteråt som jag får idéer. T.ex fick jag enorm chans att kyssa en kvinna jag tyckte/tycker om enormt. Jag hade absolut kunnat kyssa henne och det var även uppenbart att hon tyckte om mig. Med hennes beteende gentemot mig m.m.

    Även andra chanser har jag missat, just för att jag inte tänker till förs efteråt. Jag tror jag någonstans i botten tänker att jag inte vill vara obehaglig och väcka någonting som skulle anses vara icke okej.

    Men jag kommer på absolut att jag borde ha gjort ditten och datten förs efteråt för att få kyssa kvinnan eller annat.

    I övriga fall är jag inte särskilt blyg av mig utan snarare tvärtom.

    Jag förstår inte riktigt vad det är för fel och jag vet inte heller hur jag kan bli av med detta.

    Hur kan jag agera tillbaka. Jag kommer alltid på idéer efteråt. Vad kan kännas okej vid en inbjudan?

    Liksom om någon kvinna flirtar ger uppenbarligen signaler m.m. Jag vet inte heller om jag är ''traumatiserat'' på något vis. Liksom om jag kanske en gång i tiden blev flirtat men sedan när jag flirtade tillbaka så kanske jag blev retad som ung eller någonting och därav kanske jag inte gör knappt någonting tillbaka numera eller något.

    Jag behöver verkligen hjälp. Jag har begripit det nu när jag faktiskt förlorade chansen men den kvinnan jag tyckte så mycket om.

Svar på tråden Jag tackar alltid nej till inbjudningar