• Längtar88

    Stressen. Plus eller fusk?

    Skrev i stora tråden men tänker att ni kanske kan titta och ge råd snabbare om jag lägger en ny tråd. Har tid för röntgen imorgon och vet inte om jag ska strunta i den? Har ett gäng upprepade missfall i bagaget så behöver vara extra försiktig supertidigt om jag ens ska ha en chans behålla...

    Bilderna visar knappt nått och jag misstänker mindre när de väl laddats upp online, så därför ändrade jag några varianter av bilderna för att visa var färgen är och nästan hela vägen hur långt de är.

    När det är en färgnyans över där linjen ska vara räknas det som positivt? Fast de mer bara ser ut som ett färgat område än en färgad linje? Eller uppfattas det bara annorlunda för det är så här supersvagt?

    Använde en sticka som mätte från 25 på äl+11, har många symptom sedan några dagar.

    Hur ska jag tolka detta? Hur hade ni tolkat det? Brutal ärlighet tack

  • Svar på tråden Stressen. Plus eller fusk?
  • Längtar88
    Anonym (E) skrev 2019-07-14 22:14:33 följande:

    Ser ingenting på något av bilderna.


    Tack. Behövs alltid extra ögon när man börjat överanalysera. Hehe

    Kanske lurat mig själv och stirrat mig blind på ingenting. Tyckte det kom upp en rosa nyans efter 2 min, starkast vid 5 min som tynande bort mer och mer därefter och 10 min var det helt borta. Men som sagt tyckte jag det var svårt få vad jag såg på bild, kanske för det bara bar mina ögon som lurades...
  • Längtar88

    Uppdatering... det var ett plus. Om nån får lika svagt eller att strecken försvinner efter tiden är över betyder det inte att de var fel på testet.

Svar på tråden Stressen. Plus eller fusk?