• Anonym (Vad tror ni det?)
    Mon 15 Jul 2019 10:57
    564 visningar
    21 svar
    21
    564

    Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?

    Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?

    För att man ska uppfinna något för att odla fram nya penisar.

    Vet att partier i euvalet använde reklamtjänsten men det snarare slog tillbaka för 1 parti då artiklarna som de använde i reklamen var dåliga i vissa fall känns det som.

  • Svar på tråden Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:04
    #2
    Anonym (Klas) skrev 2019-07-15 11:01:19 följande:

    Men, du kan ju inte vara seriös.

    Finns inget som helst behov för att göra "reklam" för att företag skall "odla fram" nya penisar. Jag lovar dig att den marknadsefterfrågan som skulle finnas på detta är så enorm att den/de som ev skulle kunna göra detta hade i så fall gjort det för länge länge sedan. Det företaget skulle tjäna miljarder, om det gick.

    I nuläget är det inte möjligt I alla fall inte att "odla" fram en fullt fungerande penis som kan få erektion etc för jag antar att det är det du är ute efter.


    De håller på med det nu

    Jag vill bara att det ska gå snabbare
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:05
    #3
    Anonym (Klas) skrev 2019-07-15 11:01:19 följande:

    Men, du kan ju inte vara seriös.

    Finns inget som helst behov för att göra "reklam" för att företag skall "odla fram" nya penisar. Jag lovar dig att den marknadsefterfrågan som skulle finnas på detta är så enorm att den/de som ev skulle kunna göra detta hade i så fall gjort det för länge länge sedan. Det företaget skulle tjäna miljarder, om det gick.

    I nuläget är det inte möjligt I alla fall inte att "odla" fram en fullt fungerande penis som kan få erektion etc för jag antar att det är det du är ute efter.


    Vadå inget behov?

    Syftet är också att jag vill påverka opinionen då många är kritiska mot fungerande penisförstoring eller nya penisar
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:07
    #4

    Om fler skulle vara positiva så skulle mer pengar läggas i forskning på det

    Plus att det blir mindre känsligt och tabu

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:17
    #6
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:08:15 följande:

    Jag är kritisk mot all medicinsk behandling som inte är av medicinsk orsak. Därmed inte sagt att jag inte vill att det ska förekomma alls, utan att man bör/ska vara kritisk mot företag som skor sig på folks komplex.


    Det är ju medicinsk exempelvis om någon har en mikropenis eller ligger nära den gränsen
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:19
    #7

    Eller allvarlig penisskada

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:20
    #8

    Allvarlig penisskada kan drabba vem som helst.

    Även de med stor kuk

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:30
    #10
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:26:13 följande:

    Med tanke på att penisfixeringen är ett manligt problem (få kvinnor som har en sådan storleksfixering som män har) och att män i alla tider styrt inriktningen på sjukvården, så borde det funnits något eller några sådana ingrepp. Nu verkar det väldigt svårt att justera en penis och bibehålla funktionen. Så min tolkning är att det helt enkelt inte går att göra de ingrepp som du önskar, inte helt utan mer eller mindre besvärlig konsekvenser.


    Penisförstoring har inte funnits så länge

    Bevisligen har ju andra manliga problem inte tsgit på allvar

    Exempelvis är orsaken varför manlig preventivmedel inte funnits ska vara för det är inte ger stora inkomster till läkermedelbranchen

    Plus andra nya kroppsdelar har man inte kunnit odla fram heller

    Och det pågår forskning på att msn ska kunna odla fram alla sorters av kroppsdelar
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:31
    #11
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:26:13 följande:

    Med tanke på att penisfixeringen är ett manligt problem (få kvinnor som har en sådan storleksfixering som män har) och att män i alla tider styrt inriktningen på sjukvården, så borde det funnits något eller några sådana ingrepp. Nu verkar det väldigt svårt att justera en penis och bibehålla funktionen. Så min tolkning är att det helt enkelt inte går att göra de ingrepp som du önskar, inte helt utan mer eller mindre besvärlig konsekvenser.


    Varit och är extremt tabu

    Många vågar inte prata om sina problem med andra.
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:32
    #12

    Det är ju uppenbart socialt accepererat mobbning mot killar med små eller förstörda penisar ifrån folk

    Det här har därför hamnat sist i kön typ av alla problem

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:36
    #13
    Anonym (Vad tror ni det?) skrev 2019-07-15 11:32:28 följande:

    Det är ju uppenbart socialt accepererat mobbning mot killar med små eller förstörda penisar ifrån folk

    Det här har därför hamnat sist i kön typ av alla problem


    Sist i kön typ för problem som forskarna arbetar med.
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 11:46
    #15
    sextiotalist skrev 2019-07-15 11:39:28 följande:

    Alltså männens komplex när det gäller deras organ, var nog lika aktuellt för 30-40 år sedan.

    Att mobbing förekommer tvivlar jag inte alls på, men det är nog mest inom den manliga världen (penisen är ju inget som man viftar med offentligt direkt).

    Det jag har upplevt, när det gäller de gångerna samtalsämnet har kommit upp, det är att man skakar på huvudet när det pratas om stora ska vara det vi kvinnor vill ha. Under min studenttid, så kontrade vi snabbt när sådant kom upp, "hellre liten och rapp än stor och slapp"


    Folk har inte brytt sig tydligen

    Även barnlöshet kan glömmas bort och tas på allvar för män inom vården enligt media
  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 15:10
    #19

    Jag vill ha en stor kuk

  • Anonym (Vad tror ni det?) Trådstartaren
    Mon 15 Jul 2019 15:16
    #20
Svar på tråden Reklam på Facebook. Vad tror ni om det?