• Anonym (Inte tjock!)

    Varför 52 dubbelhakor på bild?!

    Jag har inte dubbelhaka irl men visst lite fett finns där under men inte så att det bildar dubbelhakor. På foton däremot ser det ut som att jag har ett gäng dubbelhakor?! Jag är verkligen inte den mest fotogeniska människan men vad tusan gör jag för fel när bilder tas så att jag får massa dubbelhakor?

    Dessutom ser jag vansinnigt ful ut på bilder överhuvudtaget. Hur blir man lite snyggare än ett överkört åkerspöke på foton?

  • Svar på tråden Varför 52 dubbelhakor på bild?!
  • AniieeHär

    Rätt ljus, rätt vinkel, rätt smink, rätt kamera, rätt lins, rätt.... massor som måste bli rätt. För en del är vadsomhelst rätt, för andra måste det till noga plannering.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Anonym (Vägra)

    Man sluta ställa upp på foton helt enkelt. Gjorde jag för länge sen. Bryter ihop varje gång jag ser mig själv och lovar att jag aldrig ska gå ut nåt mer. Är man ful så är man. Man bara plågar sig själv genom att bli påmind av foton.

  • Anonym (Inte tjock!)
    AniieeHär skrev 2019-07-15 14:50:10 följande:
    Rätt ljus, rätt vinkel, rätt smink, rätt kamera, rätt lins, rätt.... massor som måste bli rätt. För en del är vadsomhelst rätt, för andra måste det till noga plannering.
    Men alla andra ser ju helt normala ut på nästan alla bilder. Jag ser ut som en träskpadda på 99 av 100 foton.
    Anonym (Vägra) skrev 2019-07-15 15:24:53 följande:
    Man sluta ställa upp på foton helt enkelt. Gjorde jag för länge sen. Bryter ihop varje gång jag ser mig själv och lovar att jag aldrig ska gå ut nåt mer. Är man ful så är man. Man bara plågar sig själv genom att bli påmind av foton.
    Det är väldigt sällan jag ställer upp på foton. Jag hoppas att du inte tycker att du är ful på riktigt? Jag vet att jag inte är ful irl men på foton vete fan vad som händer med mitt utseende.

Svar på tråden Varför 52 dubbelhakor på bild?!