• Anonym (O-o)

    Vad hände med STD undersökningarna?

    Förut var man som kille tvungen att dra ner byxorna, lägga sig på britsen och ligga där och även förnedras av att en manlig "runkade" till lite för att få till den vätska de sökte och därefter fick uppsugningssprutan inkörd igen. Sved i en vecka eller två.


    Hur kommer det sig att det helt plötsligt inte behövdes längre ? 
    Endast ett urinprov för att testa alla köns-sjukdomar behövs idag?

    Vad hände ?


    Varför var man tvungen att förnedras tidigare för att helt plötsligt inte behöva längre? Vad gjorde dom egentligen förut? som dom inte hade kunnat göra tidigare? 


    Om man ska vara lite konspiratorisk vilket jag gillar med måtta så sökte dom efter något som enbart kunde säkerställas vid fysiskt ingrepp? Tror verkligen inte på att man inte hade vetskapen att ingreppet inte behövdes egentligen långt tidigare innan man slutade med dessa "provtagningar".


    Det sved och misstänker att man alltså plockade "celler" eller hud för vidare lagring. Och då var det alltid andra män inblandat. T ex hatar jag att visa mig naken för en man. Man dömer. För en kvinna har jag inga problem att slita av mig kläderna. Men idag är det endast kvinnor man möter när man inte behöver klä av sig längre. Vilket känns riktigt besviket på ett sätt.


    Vad hände med alla män/gubbar som gillade att pilla på andras snoppar ? 


    Någon som vet ? 

  • Svar på tråden Vad hände med STD undersökningarna?
  • Anonym (Peter)

    När hände detta, och vad testade du för?

    Jag började testa mig i mitten av 90-talet och känner inte alls igen mig...

  • Anonym (O-o)
    Anonym (Peter) skrev 2019-07-15 21:33:35 följande:

    När hände detta, och vad testade du för?

    Jag började testa mig i mitten av 90-talet och känner inte alls igen mig...


    Är inte lika gammal som dig. Men det hände väl för ca 10 år sedan. Vanlig kontroll om man hade något helt enkelt. Det kunde ju även springa folk ut och in där samtidigt. Tror det var 4-5 pers sammanlagt och alla tittade. Äcklas än idag av att man gjorde så mot mig, medans den söta kvinnan stod bredvid och enbart tittade men inte utförde handlingarna. 
Svar på tråden Vad hände med STD undersökningarna?