• Anonym (Grl)

    Kk med ex!!

    Jag och mitt ex gjorde slut för ca 3 månader sen, och vi har nyligen börjat ses som kk.

    Vi båda har sagt att vi inte är bekväma att ligga med varandra om den andre ligger med någon annan tjej/kille pga att avundsjuka ändå finns kvar. Vi har setts och legat, men även för att festa, så har blivit att jag stannat typ 2 dygn varje gång.

    Han dumpade mig, och i början var jag 100% inne på att vi skulle bli tillsammans igen, men han sa tvär nej. Nu har jag börjat inse att vi inte alls passar i ett förhållande, pga många olika saker.

    Men ändå så får jag känslan ibland att jag vill ha honom igen när vi har ungåtts ett tag?

    Vi har inte bråkat en enda gång när vi setts, vi har sjuukt bra sex tillsammans och det har varit riktigt mysigt och kul varje gång.

    Vill ju fortsätta ses men vill inte bli kär igen när jag vet att det kommer krossa mig igen, när det inte går som jag vill.

    Har jag bara fomo, eller vad är det som händer med mig?

    Finns det någon själ som relaterar och som kanske har en positiv historia eller som har någon skräckhistoria angående en liknande situation?

  • Svar på tråden Kk med ex!!
  • Anonym (Förr)

    Jag har varit kk med ett ex, ungefär samma scenario, vi passade inte i förhållande men hade riktigt bra sex. Det rann ut i sanden så småningom.

  • Anonym (Ingen bra idé)

    Det är sällan en bra idé att vara kk med exet. 

    Jag har mitt ex som kk och det har vi varit i ca 2 år. Jag vill ha mera än bara en timme här och där.
    Han vill inte ha ett förhållande utan han är nöjd som det är. Har tänkt att nu måste jag avsluta detta eftersom jag bara blir arg, ledsen och besviken när han inte vill vara ett par igen.

    (Vi var tillsammans i 7 år för ca 20 år sedan).

Svar på tråden Kk med ex!!