• Tue 16 Jul 2019 13:44
    783 visningar
    13 svar
    13
    783

    Slicka och penetrera om vartannat

    När jag har sex med min tjej brukar vi ha mycket oralt. Jag slickar henne så att hon är precis på gränsen till orgasm. Hon säger till sekunderna innan det går för henne. Då tränger jag snabbt in i henne. Det går för henne samtidigt när jag är inne i henne. Direkt efter det går jag ner igen och fortsätter att slicka. Väldigt ofta är det så att orgasm nr 2 kommer ganska snabbt. Jag gör på samma sätt som den första. Hon står på alla fyra vid sängkanten och svankar. Jag står på knä på golvet när jag slickar, och ställer mig upp när jag tränger in i henne bakifrån. Hon tycker att det är ett vilsamt sätt att bli tagen på. Dessutom kommer jag längre in i henne vilket hon gillar. Det brukar gå för henne 5-6 gånger på detta vis. Någon enstaka gång har hon kommit upp emot 10 ggr. Hon brukar säga till när hon inte orkar mer inför den sista orgasmen. Då sprutar jag i henne. Vi kommer alltid samtidigt. Det här sättet att ha sex är väldigt upphetsande. Jag kommer oftast väldigt snabbt. Om jag  bara skulle knulla henne bakifrån utan att slicka henne. Då skulle jag komma innan henne. Hennes njutning skulle bli obefintlig. Tyvärr håller vi på att glida ifrån varandra efter ett förhållande på 8 år. Anledningen till det är en helt annan historia.

  • Svar på tråden Slicka och penetrera om vartannat
  • Anonym (Kvinn­a 52 år)
    Tue 16 Jul 2019 14:07
    #1
    avslappnad skrev 2019-07-16 13:44:52 följande:

    När jag har sex med min tjej brukar vi ha mycket oralt. Jag slickar henne så att hon är precis på gränsen till orgasm. Hon säger till sekunderna innan det går för henne. Då tränger jag snabbt in i henne. Det går för henne samtidigt när jag är inne i henne. Direkt efter det går jag ner igen och fortsätter att slicka. Väldigt ofta är det så att orgasm nr 2 kommer ganska snabbt. Jag gör på samma sätt som den första. Hon står på alla fyra vid sängkanten och svankar. Jag står på knä på golvet när jag slickar, och ställer mig upp när jag tränger in i henne bakifrån. Hon tycker att det är ett vilsamt sätt att bli tagen på. Dessutom kommer jag längre in i henne vilket hon gillar. Det brukar gå för henne 5-6 gånger på detta vis. Någon enstaka gång har hon kommit upp emot 10 ggr. Hon brukar säga till när hon inte orkar mer inför den sista orgasmen. Då sprutar jag i henne. Vi kommer alltid samtidigt. Det här sättet att ha sex är väldigt upphetsande. Jag kommer oftast väldigt snabbt. Om jag  bara skulle knulla henne bakifrån utan att slicka henne. Då skulle jag komma innan henne. Hennes njutning skulle bli obefintlig. Tyvärr håller vi på att glida ifrån varandra efter ett förhållande på 8 år. Anledningen till det är en helt annan historia.


    Så som du beskriver hade jag sex med mitt ex. Så vilsamt för mig och mitt ex gillade vara bakom mig. Vi kom också alltid samtidigt.

    Med min nuvarande man har vi helt annat sex... vi kommer aldrig samtidigt och har aldrig gjort. Skönt och bra sex har vi ändå.... finns många sätt att njuta på.

    Trist att ni glider isär men så blir det ibland.
  • Anonym (QT89)
    Tue 16 Jul 2019 14:38
    #2

    Vad ska man säga? Grattis till att du ger henne orgasmer o du är en gud i sängen. Men varför skriva en novell på flera rader men problemet bara några rader?

  • Anonym (O)
    Tue 16 Jul 2019 14:56
    #3

    Låter som du är mer bekymrad över att du håller på att mista det bra sexet och inte henne. Är säker på att du kan hitta det med någon annan om det nu är så att ni glider ifrån varandra. Tyvärr kan man inte bygga ett förhållande enbart på bra sex.

  • Anonym (Camil­la)
    Tue 16 Jul 2019 15:26
    #4

    Vad är problemet egentligen? Snudd på porrnovell och du avslutar med att säga ni håller på att glida ifrån varandra men det är en annan historia. Hur ska vi då kunna hjälpa dig mer än att säga kul för er med sexet?

  • Grossg­lanz
    Tue 16 Jul 2019 18:08
    #5
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-16 15:26:44 följande:

    Vad är problemet egentligen? Snudd på porrnovell och du avslutar med att säga ni håller på att glida ifrån varandra men det är en annan historia. Hur ska vi då kunna hjälpa dig mer än att säga kul för er med sexet?


    Haha,kan bar hålla med..kanske ta tag i det som inte funkar..haha miffo
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 16 Jul 2019 18:44
    #6
    Grossglanz skrev 2019-07-16 18:08:54 följande:

    Haha,kan bar hålla med..kanske ta tag i det som inte funkar..haha miffo


    Ja lillgrabben skriver om sin våta dröm! Klart klichéartat med antal orgasmer och komma samtidigt. Gulligt!
  • Grossg­lanz
    Tue 16 Jul 2019 18:50
    #7
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-16 18:44:55 följande:

    Ja lillgrabben skriver om sin våta dröm! Klart klichéartat med antal orgasmer och komma samtidigt. Gulligt!


    Jättegulligt jue...alla pojkars våta dröm hehe

    Jag är sugen på att olja in ett par saftiga tuttar :)
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 16 Jul 2019 18:58
    #8
    Grossglanz skrev 2019-07-16 18:50:46 följande:

    Jättegulligt jue...alla pojkars våta dröm hehe

    Jag är sugen på att olja in ett par saftiga tuttar :)


    Inte är det väl så att herrn är lite sugen på mina boobs? Myyyysigt!
  • Storke­n
    Tue 16 Jul 2019 19:20
    #9
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-16 18:58:26 följande:

    Inte är det väl så att herrn är lite sugen på mina boobs? Myyyysigt!


    Han är nog inte den enda herrn som är det ;)
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 16 Jul 2019 19:47
    #10
    Storken skrev 2019-07-16 19:20:06 följande:

    Han är nog inte den enda herrn som är det ;)


    Hoppsan. En till. Ännu mysigare. Minns du dem?
  • Anonym (?)
    Tue 16 Jul 2019 19:54
    #11

    Okej? Vad vill du diskutera?

  • Storke­n
    Tue 16 Jul 2019 20:01
    #12
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-16 19:47:07 följande:

    Hoppsan. En till. Ännu mysigare. Minns du dem?


    Nej tyvärr har jag missat det om du lagt ut en bild...
  • Grossg­lanz
    Tue 16 Jul 2019 23:01
    #13
    Anonym (Camilla) skrev 2019-07-16 18:58:26 följande:

    Inte är det väl så att herrn är lite sugen på mina boobs? Myyyysigt!


    Så kanske det är
Svar på tråden Slicka och penetrera om vartannat