• Anonym (Kille)

    Tjejer, vad tycker ni är sexigaste klädsel på killar?

    Jag ( kille ) tycker sexigt med utmanande klädsel på tjejer, typ kort Tjol utan trosor. Diskutera brett ok med off topiq.

  • Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni är sexigaste klädsel på killar?
  • Anonym (Kvinna 40 plus)

    Snyggt eller sexigt?

    Snyggt -jeans och snygg stilren t-shirt

    Sexigt- mjukisbyxor enbart

  • dream on

    Det beror till stor del på killen. Tycker inte det finns EN sexig stil, utan mer kläderna blir sexiga pga den som bär dem. Jeans och en plain vit t-shirt kan vara oerhört sexigt på en smal, genomtränad kille medan samma klädsel på en tjock farbror med chipstuttar inte ger samma intryck ju.

    Generellt är det snyggare/sexigare att han har koll på vad han klär i och hur han bäst framhäver sina företräden. Många stilar kan vara fina om de passar personen och dess kroppsform. För mig är kläderna mer en fingervisning om hur personen kan tänkas vara i övrigt, en sorts livsstilsmarkör.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (olika)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-07-17 06:33:47 följande:

    Snyggt eller sexigt?

    Snyggt -jeans och snygg stilren t-shirt

    Sexigt- mjukisbyxor enbart


    Hehehe! Mjukisar är aldrig och kommer aldrig bli sexiga i min värld, det är snarare avtändande

    TS, jag tycker att ett par välsittande jeans (ej slim-fit, de sitter oftast inte ens bra på spinkiga prepubertala småpojkar) och en tight vit t-tröja (om mannen inte har en kagge, svårt att få en kagge att se sexig ut).

    Eller en väl-skräddad smoking i bästa Bond-anda.
  • Anonym (Kille)

    Vad tycker ni om denna klädseln lite sliten t-shirt mycket slitna jeans shorts med hål nästan överallt, så att man ser lite utav kuken ( med halv stånd) då man skippat kallingarna ?

  • Anonym (...)

    Snygg skjorta i färg, snyggt bälte, chinos nu på sommaren. Vältränad kropp, allt klär en skönhet.

  • Anonym (Nom)
    Anonym (Kille) skrev 2019-07-17 10:55:15 följande:

    Vad tycker ni om denna klädseln lite sliten t-shirt mycket slitna jeans shorts med hål nästan överallt, så att man ser lite utav kuken ( med halv stånd) då man skippat kallingarna ?


    Nej tack...

    Som andra är inne på tycker jag också det beror mest på hur killen bär upp kläderna. Jag tycker det är snyggt och sexigt med lite utstickande klädstil men bara om killen ser bekväm ut it det.
  • Anonym (den snygga stilen)
    Anonym (Kille) skrev 2019-07-17 10:55:15 följande:

    Vad tycker ni om denna klädseln lite sliten t-shirt mycket slitna jeans shorts med hål nästan överallt, så att man ser lite utav kuken ( med halv stånd) då man skippat kallingarna ?


    Nej skulle inte gå hem hos mig. Gillar inte slitna kläder. 
    Tycker om den fräscha stilen med vita linnen, snygga chinos i olika färger, eller jeans, lite tajtare t -tröjor, cardigans, sneakers, kappor, sjalar, snygga välsydda jackor. Det ska vara stil och klä kroppen. Absolut inte oversized eller t-shirt mode, och stora shorts eller något som ser slappt ut...ggrrrr

    Men ser gärna lite av bringan och tonade armar som sätter igång fantasin.
  • Anonym (olika)
    Anonym (Kille) skrev 2019-07-17 10:55:15 följande:

    Vad tycker ni om denna klädseln lite sliten t-shirt mycket slitna jeans shorts med hål nästan överallt, så att man ser lite utav kuken ( med halv stånd) då man skippat kallingarna ?


    Fruktansvärt osexigt och osmakligt.
Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni är sexigaste klädsel på killar?