• Anonym (Nära)

    Mest sexfokuserade kvinnor som vill ha stor kuk?

    När man läser kukstorlekstrådarna här på forumet så vill jag mena på att de flesta kvinnor inte verkar lägga så stor vikt vid storleken på kuken. Så länge den är hård och inte extrem åt något håll. Viktigare att mannen vet vad han håller på med. 

    Sen finns det alltid ett färre antal kvinnor som vidhåller att storleken visst har viss betydelse och att större kuk är såväl mer upphetsande och skönare att ha i sig. Givet att älskaren vet vad han håller på med förstås.

    Min tanke är att de kvinnor som föredrar stora kukar är kvinnor som är mer sexuellt intresserade och drivna än "medelkvinnan". Låt säga att medelkvinnan ser sex som en naturlig del av ett förhållande och att det hör till (och är skönt) att ha sex med någorlunda jämna mellanrum. Hon fäster ingen större vikt vid kuken utan mera till närheten, känslan och samhörigheten. 

    Den mer sexfokuserade och intresserade kvinnan lägger ner mer tid på sex. Såväl vad gäller fantasier, egna initiativ. Hon är mer kåt helt enkelt. Och dessa kvinnor föredrar stora kukar.

    Vad tror ni...kan det ligga något i det?

  • Svar på tråden Mest sexfokuserade kvinnor som vill ha stor kuk?
  • Anonym (Snälla sluta)

    Alltså vad är det med alla dessa män som är så fixerade vid kukstorleken??? Snälla lägg ner ni är patetiska orkar ej skaffa ett liv. Din snorre duger säkert som den är det är hjärnan antagligen som behöver annan fokus

  • Anonym (...)

    Nej, det är inte så. Jag är en sexnjutande kvinna och storleken HAR inte så stor betydelse som män tror. En mycket smal penis känns inte så mycket så det gillar jag inte, men det är faktiskt ingen större skillnad i hur det känns mellan en normalstor och en mycket stor, särskilt inte i längre förhållanden eftersom slidan anpassar sig till penisens storlek. Dvs: kvinnans sexdrift har ingenting att göra med vilken storlek hon gillar. Jag har för övrigt kompisar som berättat att de, pga att slidan är liten, INTE vill ha stora penisar. Dvs: tjejer är olika och gillar olika, och det kan inte kopplas till hur sexintresserade de är.

  • Anonym (SnatteSnopp)

    Säkert nån nunna som drömmer om det i hemlighet.
    Men troligast är att det är kvinnor med fokus på sex.
    Jag tycker att 18 cm är ganska stort. Men inte ens det är tillräckligt. Minst 20 cm ska det vara.
    Själv har jag bara 19 cm, så jag får nöja mig med kvinnor som är ointresserade av sex.

  • Anonym (Swing for fun)

    Tror inte för ett ögonblick på att det är intresset för sex som styr dessa önskemål. Har flera bekanta i swingerskretsar som inte alls bryr sig om storleken. Är nog mer avhäng personliga preferenser när det gäller vad man blir upphettsad av än hur aktiv man är.

    För min del var det samma sak när jag levde i ett sexlös förhållande där lusten och tankarna på sex nästan var helt borta. De få gånger jag blev upphettsad under dessa år så var det av samma orsaker som nu när jag har ett rikt sexliv och där sex är en stor och viktig del av livet.

  • Anonym (Olika)

    Kvinnor är olika helt enkelt.

    Jag har stor sexlust men föredrar definitivt inte stora kukar. Jag vill kunna ge mig hän, inte behöva vara försiktig. För stora kukar kan göra jäkligt ont!

  • Grossglanz
    Anonym (SnatteSnopp) skrev 2019-07-17 10:38:04 följande:

    Säkert nån nunna som drömmer om det i hemlighet.

    Men troligast är att det är kvinnor med fokus på sex.

    Jag tycker att 18 cm är ganska stort. Men inte ens det är tillräckligt. Minst 20 cm ska det vara.

    Själv har jag bara 19 cm, så jag får nöja mig med kvinnor som är ointresserade av sex.


    Haha,jag har samma problem haha
  • riboflavin

    De mindre sexfokuserade kvinnorna bryr sig nog generellt mindre om just sexuella attribut, känns ganska logiskt. Vi som vill ha sex, ofta och gärna är nog mer noga med att män matchar oss på ett sexuellt plan. Men att det alltid skulle vara likställt med att man föredrar större kukar tror jag inte.

    Själv har jag i omgångar anklagats för att vara nymfomani, men föredrar normala eller mindre. Allt över 15 gör ont i princip och jag tycker oftast inte ens det är värt att försöka. Har en längre relation med en kille med ca 17×14 bakom mig, vi hade väl ok sex, men på grund av att det krävde så mycket förberedelser och så gott som alltid orsakade mindre skador/obehag ändå,ett speciellt rikt och varierat sexliv. Efter det så har jag haft turen att träffa män som matchar mig rent storleksmässigt bättre och sex är ju en helt annan upplevelse idag.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • riboflavin
    riboflavin skrev 2019-07-17 11:58:37 följande:

    De mindre sexfokuserade kvinnorna bryr sig nog generellt mindre om just sexuella attribut, känns ganska logiskt. Vi som vill ha sex, ofta och gärna är nog mer noga med att män matchar oss på ett sexuellt plan. Men att det alltid skulle vara likställt med att man föredrar större kukar tror jag inte.

    Själv har jag i omgångar anklagats för att vara nymfomani, men föredrar normala eller mindre. Allt över 15 gör ont i princip och jag tycker oftast inte ens det är värt att försöka. Har en längre relation med en kille med ca 17×14 bakom mig, vi hade väl ok sex, men på grund av att det krävde så mycket förberedelser och så gott som alltid orsakade mindre skador/obehag ändå,ett speciellt rikt och varierat sexliv. Efter det så har jag haft turen att träffa män som matchar mig rent storleksmässigt bättre och sex är ju en helt annan upplevelse idag.


    "Inte ett speciellt rikt och varierat sexliv" skulle det stå.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Oerhörd

    Vid oral- och analsex är det härligt med en hyfsat lång och grov kuk. Vaginalt är det alla gånger skönare att bli fingerpullad än knullad av vilken kuk som helst enligt min mening.

    Den som tror sig vara en bra älskare med stor kuk som enda merit är väldigt vilse. Bland de bästa ligg jag haft har ingen kuk alls varit inblandad.

  • Anonym (...h)

    Alla kvinnor tycker olika, är olika känsliga där nere och föredrar olika storlekar. Jag föredrar en mindre till normalstor då jag får fruktansvärt ont där nere oavsett hur våt jag är och jag ÄLSKAR SEX. Jag vill ändå inte ha en stor.. Vill hellre ha någon som vet vad han gör med tunga, mun, fingrar och penis.

Svar på tråden Mest sexfokuserade kvinnor som vill ha stor kuk?