• Maddeb­use
    Fri 19 Jul 2019 13:49
    2918 visningar
    72 svar
    -3
    72
    2918

    Vad ska jag göra

    Igår så åkte jag hem till min bästa vän men hon hade inte kommit hem från jobbet en så hennes sambo släppte in mig. Jag och han har skickat snuskiga sms till vara dra innan utan att min vän vet om det.

    Nu till saken!

    Medans vi vänta på min vän Elin så började hennes sambo tafsa på mig och han sa att han blev kåt efter de snusk jag smsade sist. Han är väldigt snygg & charmig och jag tillät honom tafs/ ta på mig. Vi råkade hamna i säng och hade sex! Vi hörde inte att min vän kom hem så hon kom på oss att vi hade sex. Hennes reaktion blev att hon skrek till sin kille att han var ett svin och att han skulle dra vilket han gjorde. Men medans jag tog på mig så berättade hon vilket snuskig människa jag är och att jag äcklar henne. När jag var påklädd så slog hon mig på käften och kallade mig för snuskigt svin och att jag skulle dra åt helvete. Hon sa att hon kommer berätta sanningen till min sambo vilket gon har gjort

    Vi har varit vänner sen vi va 5 år och hon är verkligen min vän! Det var inte meningen att hamna i säng med hennes kille. Men jag blir även ledsen att hon tycker att jag är snuskig och ett svin samt att jag tydligen äcklar henne. Hennes kille fick inte ens höra hälften så tycker jag fick det största straff och hon förstår inte att det sårar mig. Hon har gjort så min killenförmodligen kommer att lämna mig.

    Vad ska jag göra? Jag vill verkligen ha henne som vän och vill verkligen inte att hon ska tycka att jag är äcklig/snuskig eller ett svin.

    Mår skit nu

  • Svar på tråden Vad ska jag göra
  • Maddeb­use
    Fri 19 Jul 2019 15:34
    #21
    -1

    [quote=79770188][quote-nick]MrGrip skrev 2019-07-19 14:33:51 följande:[/quote-nick]

    Har du verkligen satt ut rätt ålder i din beskrivning av dig själv..?...du har möjligen inte vänt på siffrorna ?...borde vara 13 år....DU känner dig sårad ???? ....

    [/

    Jag är ingen barnrumpa jag är vuxen och tar mina handlingsr

  • Anonym (Jablå­)
    Fri 19 Jul 2019 16:49
    #22
    +1
    Maddebuse skrev 2019-07-19 15:30:47 följande:

    [quote=79770236][quote-nick]Anonym (Camilla) skrev 2019-07-19 14:58:17 följande:[/quote-nick]

    [/

    Hur gammal är du? Skulle du själv vilka bli kallad för äckligt svin? Tror inte du skulle de! Jag vet att jag har gjort fel men för det betyder det inte att jag är ett äckel eller svin! Däremot om jag hade till vana att vara otrogen så hade jag varit ett stort svin/ äckel. Sen kan inte du tycka att jag är ett äckel för vi känner inte varandra


    Vill du inte bli kallad svin så bete dig inte som ett svin. Att du och hennes sambo skickade snuskiga sms, va det också nått som bara hände? Att hon berättade för din sambo var rätt gjort, han förtjänar att veta vem han är tillsammans med. Och lämnar han dig så är det enbart ditt eget fel. Ta ansvar för dina handlingar och sluta skyll på andra.
  • Maddeb­use
    Fri 19 Jul 2019 17:14
    #23
    -1

    [quote=79770492][quote-nick]Anonym (Jablå) skrev 2019-07-19 16:49:55 följande:[/quote-nick]

    Vill du inte bli kallad svin så bete dig inte som ett svin. Att du och hennes sambo skickade snuskiga sms, va det också nått som bara hände? Att hon berättade för din sambo var rätt gjort, han förtjänar att veta vem han är tillsammans med. Och lämnar han dig så är det enbart ditt eget fel. Ta ansvar för dina handlingar och sluta skyll på andra.

    [/

    Jag har inte betett mig som ett svin däremot gjorde jag ett misstag! Att vi skickade snuskiga sms var dum men för att vid gjorde det så var det inte menar att vi skulle ha sex med varandra. Men som sagt det hände och inget jag ör stolt över. Tycker att det är mitt beslut om min kille skulle få veta eller inte. Räckte med att min vän blev arg på

    mig

  • Fri 19 Jul 2019 18:05
    #24
    -2

    Vad du ska göra är att se det från det positiva hållet. Nu har du chansen att leta dig till nått som känns mer rätt.

  • Anonym (Jablå­)
    Fri 19 Jul 2019 18:58
    #25
    Maddebuse skrev 2019-07-19 17:14:31 följande:

    [quote=79770492][quote-nick]Anonym (Jablå) skrev 2019-07-19 16:49:55 följande:[/quote-nick]

    [/

    Jag har inte betett mig som ett svin däremot gjorde jag ett misstag! Att vi skickade snuskiga sms var dum men för att vid gjorde det så var det inte menar att vi skulle ha sex med varandra. Men som sagt det hände och inget jag ör stolt över. Tycker att det är mitt beslut om min kille skulle få veta eller inte. Räckte med att min vän blev arg på

    mig


    Jag säger inte att du ÄR ett svin men det du gjorde var svinnigt. Att skicka snuskiga sms till din väns sambo är ett stort svek mot både din vän och sambo, många skulle se även det som otrohet.

    Det är inte ditt beslut om din sambo ska få veta det eller inte. Du har ljugit och gått bakom ryggen på honom (smsn) och sen haft sex med någon annan. Det är bara rätt att han får veta och han förtjänar att veta vad för slags människa han lever tillsammans med. Beslutet om att stanna (eller inte) med dig som ljuger och är otrogen är hans, inte ditt.
  • Maddeb­use
    Sun 21 Jul 2019 22:20
    #26
    -2
    Anonym (Jablå) skrev 2019-07-19 18:58:25 följande:

    Jag säger inte att du ÄR ett svin men det du gjorde var svinnigt. Att skicka snuskiga sms till din väns sambo är ett stort svek mot både din vän och sambo, många skulle se även det som otrohet.

    Det är inte ditt beslut om din sambo ska få veta det eller inte. Du har ljugit och gått bakom ryggen på honom (smsn) och sen haft sex med någon annan. Det är bara rätt att han får veta och han förtjänar att veta vad för slags människa han lever tillsammans med. Beslutet om att stanna (eller inte) med dig som ljuger och är otrogen är hans, inte ditt.


    Bara för vi skickade snuskiga sms så betyder det inte att man är otrogen! Jag har inte ljugit bara undanhållit saker som jag visste skulle bli jobbiga att förklara.

    Förstå inte varför du har sådan agg mot mig?
  • Clark7­3
    Sun 21 Jul 2019 22:33
    #28
    Maddebuse skrev 2019-07-19 15:34:49 följande:

    [quote=79770188][quote-nick]MrGrip skrev 2019-07-19 14:33:51 följande:[/quote-nick]

    Har du verkligen satt ut rätt ålder i din beskrivning av dig själv..?...du har möjligen inte vänt på siffrorna ?...borde vara 13 år....DU känner dig sårad ???? ....

    [/

    Jag är ingen barnrumpa jag är vuxen och tar mina handlingsr


    Att ha sex med sin bästa väns kille är väl det sämsta man kan göra, men du kanske kan få till baka din kompis, vänta en tid, sedan gå och be om ursäkt igen och fråga om ni kan prata mm.
  • Anonym (Jablå­)
    Mon 22 Jul 2019 07:51
    #29
    Maddebuse skrev 2019-07-21 22:20:38 följande:
    Bara för vi skickade snuskiga sms så betyder det inte att man är otrogen! Jag har inte ljugit bara undanhållit saker som jag visste skulle bli jobbiga att förklara.

    Förstå inte varför du har sådan agg mot mig?
    Det finns många som anser att det är otrohet att skicka snuskiga sms. Och eftersom du ljög eller undanhöll det så vet du ju att det inte nått som din sambo skulle vara okej med. Sen var du otrogen och ville ljuga om det. Men din "vän" berättade så du kunde inte ljuga, nu skyller du på din "vän" om din sambo lämnar dig. Du går bakom ryggen på människor som älskar dig, du ljuger, du är otrogen och du tar inget ansvar överhuvudtaget för dina handlingar.
  • Maddeb­use
    Mon 22 Jul 2019 21:46
    #30
    -1
    Anonym (Jablå) skrev 2019-07-22 07:51:46 följande:

    Det finns många som anser att det är otrohet att skicka snuskiga sms. Och eftersom du ljög eller undanhöll det så vet du ju att det inte nått som din sambo skulle vara okej med. Sen var du otrogen och ville ljuga om det. Men din "vän" berättade så du kunde inte ljuga, nu skyller du på din "vän" om din sambo lämnar dig. Du går bakom ryggen på människor som älskar dig, du ljuger, du är otrogen och du tar inget ansvar överhuvudtaget för dina handlingar.


    Antar att du är en av dom som anser att det är otroghet? Du försöker bara få mig att må dåligt och att känna mig som ett svin. Dessutom får du folk med dig, Angående konsekvenser så vill jag komma undan dom
  • Maddeb­use
    Mon 22 Jul 2019 21:53
    #31
    -1

    [quote=79774937][quote-nick]master57 skrev 2019-07-21 22:30:34 följande:[/quote-nick]du är en riktig slampa[/

    Lär dig vad slampa är innan du yttrar dig

Svar på tråden Vad ska jag göra