• Anonym (Jämfö­r)
    Mon 22 Jul 2019 08:37
    2554 visningar
    27 svar
    27
    2554

    Känns könsorganen olika i en trekant?

    En fråga till er som haft trekant. MMK eller KKM.

    Upplever ni att könsorganen känns olika under knullandet?

    Jag tänker mig så här:

    I en KKM konstellation (2 tjejer och en kille). Tjejerna står bägge på knä i doggy-style. Brevid varandra. Du som kille turar om att penetrera dom. Låt säga 1 min per fitta. Sen byter du till den andra. Och så håller du på och knullar bägge turvis. Är det någon kille här som testat detta? Har fittorna känts olika? Hur då? Har du upplevt att den ena fittan kändes lite skönare än den andra? Varför?

    Och i ett motsatt upplägg då. MMK (2 killar och en tjej). Du som tjej står antingen på knä och doggy-style alternativt ligger på rygg med särade ben. Killarna turas om att knulla dig. Låt säga att dom knullar dig 1-2 min i taget och sen byter dom om. Finns det någon tjej här som upplevt detta? Har kukarna känts olika? Hur då? Har det handlat om form på kuken, storlek, hårdhet eller bara att killen har knullat dig lite annorlunda än den andra (exempelvis vinklar, hastighet osv)? Har du upplevt att den ena kuken var lite skönare än den andra? Varför?

  • Svar på tråden Känns könsorganen olika i en trekant?
  • Anonym (Kim)
    Mon 22 Jul 2019 08:44
    #1

    Å varför funderar du inte på hur fittorna känns att slicka? Bara fokus på penetrationen. Du undrade ju över skillnaden på könen inte bara på kukarna.

    Skulle nån knulla mig 1-2 min åt gången skulle jag klappa till honom

    Nej gå tillbaka till barnkammaren och återkom när du åtminstone börjar få könshår. Lilltroll!

  • Anonym (?!?!?­!)
    Mon 22 Jul 2019 09:00
    #2

    Porrskadad mutch? Känns som du är typ 13år gammal. Väx till dig lite tack!!

  • Anonym (Själv­klart)
    Mon 22 Jul 2019 09:03
    #3
    Anonym (Jämför) skrev 2019-07-22 08:37:25 följande:

    En fråga till er som haft trekant. MMK eller KKM.

    Upplever ni att könsorganen känns olika under knullandet?

    Jag tänker mig så här:

    I en KKM konstellation (2 tjejer och en kille). Tjejerna står bägge på knä i doggy-style. Brevid varandra. Du som kille turar om att penetrera dom. Låt säga 1 min per fitta. Sen byter du till den andra. Och så håller du på och knullar bägge turvis. Är det någon kille här som testat detta? Har fittorna känts olika? Hur då? Har du upplevt att den ena fittan kändes lite skönare än den andra? Varför?

    Och i ett motsatt upplägg då. MMK (2 killar och en tjej). Du som tjej står antingen på knä och doggy-style alternativt ligger på rygg med särade ben. Killarna turas om att knulla dig. Låt säga att dom knullar dig 1-2 min i taget och sen byter dom om. Finns det någon tjej här som upplevt detta? Har kukarna känts olika? Hur då? Har det handlat om form på kuken, storlek, hårdhet eller bara att killen har knullat dig lite annorlunda än den andra (exempelvis vinklar, hastighet osv)? Har du upplevt att den ena kuken var lite skönare än den andra? Varför?


    Självklart känns fittorna lite olika, varför skulle de inte göra det? Precis som att kukar har olika form och storlek, så är varje fitta induviduell.

    Vissa är skönare än andra, pga gur trångt det är, eller texturen på insidan.

    Har provat just det scenariot du beskriver (utan att någon kände för att misshandla mig).

    Dock har jag noterat att när man gör likadant fast analt, då känns det ingen större skillnad.

    Vet ifrån min fru att det är samma sak där, olika kukar känns olika. Möjligtvis om de är väldigt lika till form och storlek att det skulle kännas samma. Men precis som beskrivet, man har olika teknik hur man knullar också.

    Vid oralsex är det också väldigt stor skillnad oftast, men då beror det främst på olika teknik.
  • Anonym (M)
    Mon 22 Jul 2019 09:05
    #4

    För bästa svar, prova själv ts. 

  • Anonym (Själv­klart)
    Mon 22 Jul 2019 09:05
    #5

    Väldigt vad ni är otrevliga mot TS... Är väl inget konstigt att vara nyfiken på hur man upplever skillnaden mellan de olika personerna under en trekant.

  • Anonym (Jämfö­r) Trådstartaren
    Mon 22 Jul 2019 14:56
    #6
    Anonym (Självklart) skrev 2019-07-22 09:05:36 följande:

    Väldigt vad ni är otrevliga mot TS... Är väl inget konstigt att vara nyfiken på hur man upplever skillnaden mellan de olika personerna under en trekant.


    Tack. 

    Jag upphör aldrig att förvånas över bemötandet här.
  • Mon 22 Jul 2019 15:24
    #7
    Anonym (Kim) skrev 2019-07-22 08:44:19 följande:

    Å varför funderar du inte på hur fittorna känns att slicka? Bara fokus på penetrationen. Du undrade ju över skillnaden på könen inte bara på kukarna.

    Skulle nån knulla mig 1-2 min åt gången skulle jag klappa till honom

    Nej gå tillbaka till barnkammaren och återkom när du åtminstone börjar få könshår. Lilltroll!


    Det skulle säkert inte kännas så stor skillnad, men vilken härlig grej, att få smeka och leka med hopslingrade ben och lår, känns dofter.. Fingra på olika stora fittläppar och klittor.. Mmm, kan verkligen känna och se detta, höra kvinnornas stön, känna på deras magar när man riktigt smakar och äter dom... Sorry, fick lite fantasifull feeling.
  • Anonym (Öhhhh­h)
    Mon 22 Jul 2019 15:30
    #8

    Alltså, om man drar din fråga till sin spets säger du ju "känns sex olika med olika personer eller är det identiskt?"

    Om jag har två män i sängen och den ena har 13 cm kuk och den andra 19 är det ju en jäkla skillnad på hur långt de kommer in. Och sedan rör sig folk olika, och är olika starka, etc etc.

    Svaret är ofrånkomligen att det känns olika.

  • Grossg­lanz
    Mon 22 Jul 2019 17:39
    #9

    Känns det lika olika med olika penisar om det nu inte känns likadant om man först får en penis i sig å sen en som är annorlunda i form å storlek,el har jag massuppfittat nåt ?

  • Mon 22 Jul 2019 17:50
    #10

    Vad du frågar är om olika kön känns olika? Ehm... Ja? :/

    Förstår inte hur frågan är relevant vid en trekant... Det bör en kunna lista ut om man haft fler än en partner.

    Hade förstått om frågan var ifall könen kändes annorlunda om man hade sex samtidigt eller så men att byta mellan... Vet inte ens om jag skulle kalla det trekant.

Svar på tråden Känns könsorganen olika i en trekant?