• Mon 22 Jul 2019 11:30
    3307 visningar
    7 svar
    7
    3307

    Stockholms största leksaksaffär?

    Vi tänkte åka till Stockholm idag och skulle gärna vilja besöka en riktigt stor leksaksaffär. Har googlat men får bara upp info om toysrus vid kungens kurva som ju är nedlagd nu. Har ni några tips?

  • Svar på tråden Stockholms största leksaksaffär?
  • Mon 22 Jul 2019 11:40
    #1

    Finns inga kvar. Sen BR och toys r us gick i konka finns det typ inga kvar. Finns vissa lekia och world of toys. Men dom är skit enligt mig. Båda är sjuykt dyra. Speciellt world of toys. Allt kostar 100kr MER än det gjorde på tex br. Men även lekia är larvigt dyra tyvärr och ingen av dom har speciellt roliga leksaker. 

  • Mon 22 Jul 2019 12:24
    #2

    Tack för snabbt svar! Så trist, hade hoppats att det fanns någon jättebutik där man kunde spendera ett par timmar. När det gäller priserna så brukar vi inte köpa så mycket, utan barnen får se ut vad de önskar sig och så handlar vi online. Jag inser att det är pga sådana som oss som alla fysiska butiker läggs ned.

  • Mon 22 Jul 2019 12:33
    #3
    Cereal Killer skrev 2019-07-22 12:24:05 följande:
    Tack för snabbt svar! Så trist, hade hoppats att det fanns någon jättebutik där man kunde spendera ett par timmar. När det gäller priserna så brukar vi inte köpa så mycket, utan barnen får se ut vad de önskar sig och så handlar vi online. Jag inser att det är pga sådana som oss som alla fysiska butiker läggs ned. smile4.gif
    Ja tyvärr. Finns en Lekia i Solna C men den är inte gigantisk nej. 
  • Mon 22 Jul 2019 13:01
    #4

    I Mall of Scandinavia finns en Disneybutik med massor av deras leksaker

  • Mon 22 Jul 2019 14:50
    #5

    Lekia har ju börjat öppna i flera gamla BR-butiker. Men de har inte kommit så långt ännu.

  • Mon 22 Jul 2019 14:51
    #6
    Cereal Killer skrev 2019-07-22 12:24:05 följande:
    Tack för snabbt svar! Så trist, hade hoppats att det fanns någon jättebutik där man kunde spendera ett par timmar. När det gäller priserna så brukar vi inte köpa så mycket, utan barnen får se ut vad de önskar sig och så handlar vi online. Jag inser att det är pga sådana som oss som alla fysiska butiker läggs ned. smile4.gif
    Haha, ja verkligen pga såna som ni. Man får ju välja om man vill ha kvar butiker eller inte, och inte handla allt online.
  • Mon 22 Jul 2019 19:00
    #7

    Men world of toys har ju inte ens samma utbud som br ... inte kan de vara så sjukt mycket dyrare då?

Svar på tråden Stockholms största leksaksaffär?