• Tue 23 Jul 2019 00:40
    207 visningar
    0 svar
    0
    207

    Gravid eller inte gravid?

    Hej! Vill börja med att ursäkta om jag gjort fel med att skapa ny tråd, är helt ny här.

    Jag är helt förvirrad och vet inte om jag ska våga hoppas på graviditet,

    Allt började med att jag inte fick min mens, så jag tog ett graviditetstest som visade negativt, dagarna gick och jag köpte ett dyrt digitalt test som också visade negativt. I fredags hade det gått cirka 3 veckor över mens och jag haft mensvärk utan mens sen ca 4 veckor tillbaka så valde jag att åka in till jouren. Där tog dom bla ett urinprov som visade positivt men skickade mig vidare akut in till sjukhus pga att jag hade smärtor i magen. Väl inne på sjukhuset tog dom 2 urinprov som visade negativt och tog ett vul, där dom upptäckte en cysta på äggstocken och ingen graviditet. Innan dom skickade hem mig tog dom ett blodprov för att säkerställa att där inte fans någon graviditet. Nu ringde dom mig kl 22.00 och berättade att blodprovet visst visade på graviditet och det skulle bli fortsatt utredning. Men nu är jag helt förvirrad ???? ska jag våga bli glad ?! Är blodprovet 100% säkert? Kan Det vara cystan och inte bebis? Utanförhavandeskap? Det har varit en bergodalbana känslomässigt här nu med alla tester och undersökningar som sagt emot varandra.

Svar på tråden Gravid eller inte gravid?