• Vildlyx

    Erfarenheter av nudistbyn Cap d'Agde?

    Jag och min fru ska för första gången åka till Cap d'Agde i Frankrike. Vi är båda nyfikna och lite spända inför resan. Vi tycker om att vara nakna och är inte blyga (fast vi är inga nudister) men vi har aldrig varit i ett samhälle där alla är nakna. Någon som vart där? Berätta gärna hur det är!!


    NSA
  • Svar på tråden Erfarenheter av nudistbyn Cap d'Agde?
  • Älskarblommor

    Ja, jag och min man har varit där två ggr. Första gången var vi nog lite nervösa men samtidigt förväntansfulla. Vi bodde på ett riktigt lyxigt hotell där det första vi såg när vi checkade in var ett snyggt par som stog och väntade på hissen - helt nakna. Vi gick upp på rummet och tog av alla kläder. Vi kände oss inte riktigt redo att gå ut på stan (om en nu kan kalla det en stad) så vi gick upp till poolen. Alla som var där var nakna och det gjorde oss lite mer avslappnade (ungefär som när man går in i bastun där det är naturligt att alla är nakna). Skönt att sola nakna och lite spännande att snegla på andra (alla var par). Några kysstes och småhånglade lite men inget direkt sex (fast jag njöt i smyg av att se en rätt snygg mans halv erigerade kuk). På kvällen gick vi ut och då var faktiskt alla påklädda, fast i rätt sexiga kläder (framför allt tjejerna). Jag hade vanlig klänning men gick utan trosor vilket kändes extra speciellt i den miljön. Det är mycket erotik i luften och det gjorde oss rätt tända så vi somnade liksom inte när vi kom hem till hotellet om jag säger så! Nästa dag gick vi på stranden och då hade vi vant oss vid att alla var nakna. Det var skönt att gå hand i hand vid havet men det var lite för mycket gubbar för min smak för att ligga och sola där. Jag gillade mer att vara vid hotellets pool och på eftermiddagen den andra dagen var det ett par som hade sex vid andra sidan poolen. Dom va helt ogenerade och vi blev båda rätt upphetsade. Det är många swingers där men vi va bara med varandra. Men det var fantastiskt häftigt att vara med så mycket erotik om kring oss. Denna första gång var vi bara där två nätter. Men sen nästa år (vilket var förra året) åkte vi dit igen och nu i fem dagar. Vi var mest vid poolen men gick också på ett otroligt skruvad skumparty på Le Glamor där hundratals nakna människor dansade. Bra musik och så kommer det med jämna mellanrum enorma skummassor från en grejj på taket. Där var det många som hade sex och här kändes det naturligt att hångla med varandra i skummet på dansgolvet. Många hade sex omkring oss men vi gick hem, väldigt upphetsade, och hade vårt på rummet. I varje fall så är Cap en fantastisk plats som gett både mig och min man mycket njutning. Och även om jag har en rätt vanlig kropp så fick den här miljön mig att känna mig väldigt vacker!

  • Anonym (Man 50+)

    Är det som i Sverige mest medelålders till pensionärer eller är det även barnfamiljer där?

Svar på tråden Erfarenheter av nudistbyn Cap d'Agde?