• Bitterbonusmamma

    Är det bara jag som känner såhär?

    Hejsan. Nu är det så att jag är bonus till 2 barn. 7 och 5 år. Jag känner ingen kontakt med dom längre. Dom går mig nå så fruktansvärt på nerverna.

    Dom säger att jag är dålig, jag är dum och att det inte är jag som bestämmer.. Vi bråkar oftast för att dom slår till mig ibland, inte lyssnar på var jag säger eller helt enkelt hur dom låter i tonen när som pratar åt mig.

    Mycket säger dom är "hos mamma får vi...." och när dom då är hos pappa så har vi andra regler och rutiner. Kan det ha med det att göra?

  • Svar på tråden Är det bara jag som känner såhär?
  • Giftskåneman

    Nej nog massor som upplevt detta, har du tur snackar sambon med sina barn, tar han deras parti, packa väskan och dra, ditt liv blir ett helvete

  • Bitterbonusmamma

    Min sambo har pratat med sina barn. Dom lyssnar för stunden. Sen är det som att ingenting har hänt. Jag har sagt åt dom tidigare att jag vill inte bo här om detta ska fortsätta. Då blir dom ledsna och lovar dyrt och heligt att icke göra om det. Men sen efter några dagar eller bara dagen efter kan det bli samma igen.

  • Elin P

    Barnen är ju små och lever i nuet. Du kan inte förvänta dig att pappan kan prata med dem och sen "sköter de sig". Kan du inte bo själv de veckor barnen är där och träffas så mycket som du känner för bara? Sen varannan vecka har ni ju bara varandra. Det är ju ändå mer partid än vad många föräldrar med småbarn på heltid har.

  • Bitterbonusmamma

    Jag förväntar mig inte att dom ska lyssna och sen förstå att det är fel på en gång. Men jag tänker att det kanske finns en gräns nånstans?

  • Bitterbonusmamma

    Sen var det inte ensamtid med min partner jag var ute efter :)

Svar på tråden Är det bara jag som känner såhär?