• Thu 25 Jul 2019 18:17
    631 visningar
    33 svar
    33
    631

    Positivt?!?

    Hej! Kan ni hjälpa mig tyda detta? Tycker mig se ett svagt streck. Är inte säker på var i cykeln jag är dock.. detta visade sig inom tiden på 5 min, 1 timme senare var det blankt. Kan det bero på att strecket var så svagt att det bleknade fortare? Kan positiva streck försvinna alls? Hjälp Försöker med syskon till vår 17-månaders tjej!

  • Svar på tråden Positivt?!?
  • Thu 25 Jul 2019 18:28
    #1

    Jag ser, men väldigt svagt! Grattis, prova igen om ett par dagar så är det nog starkare :)

  • Fri 26 Jul 2019 00:41
    #2
    ballerinakakaoreo skrev 2019-07-25 18:28:35 följande:

    Jag ser, men väldigt svagt! Grattis, prova igen om ett par dagar så är det nog starkare :)


    Kul att du säger det! Hoppas du har rätt! Sambon är helt övertygad att det är negativt, han har typ sett ett positivt test i sitt liv och det är när dottern blev till, testade då ÄL+15 och fick starkt pos, så nu tror han att det måste vara starkt för att det ska vara positivt ska ta ett imorgon bitti också så får vi se
  • Fri 26 Jul 2019 07:43
    #3
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-26 00:41:04 följande:

    Kul att du säger det! Hoppas du har rätt! Sambon är helt övertygad att det är negativt, han har typ sett ett positivt test i sitt liv och det är när dottern blev till, testade då ÄL+15 och fick starkt pos, så nu tror han att det måste vara starkt för att det ska vara positivt ska ta ett imorgon bitti också så får vi se


    Hur har de gått? Blivit nå starkare idag?
  • Fri 26 Jul 2019 07:54
    #4
    Isathe skrev 2019-07-26 07:43:40 följande:

    Hur har de gått? Blivit nå starkare idag?


    Tog precis ett nytt.. ser inget alls på det.. bättre lycka nästa gång antar jag!

  • Fri 26 Jul 2019 08:00
    #5
    Sandbergjosefine skrev 2019-07-26 07:54:40 följande:

    Tog precis ett nytt.. ser inget alls på det.. bättre lycka nästa gång antar jag!


    Nej attans.... håller tummarna för nästa ägglossning
  • Fri 26 Jul 2019 17:16
    #6

    Jag ser svagt svagt på det också, men hur många dagar sedan ÄL är det taget?

  • Fri 26 Jul 2019 17:24
    #7

    Såhär ser det ut om jag leker lite med skuggorna och skärpan på dina bilder, har markerat ut där jag tycker mig se ett streck. Ett svagt streck på bägge test. Hcg ökat varannan dag så det lönar sig inte att testa varje dag fick jag lära mig tidigt i denna graviditet. Mina tester var exakt lika svaga i början av min graviditet och då satt jag helt manisk i redigeringsprogram för att försöka trolla fram ett streck

  • Fri 26 Jul 2019 21:19
    #8
    ballerinakakaoreo skrev 2019-07-26 17:16:00 följande:

    Jag ser svagt svagt på det också, men hur många dagar sedan ÄL är det taget?


    Åh tack för att ni ger mig lite hopp! Är inte helt säker på när jag hade ÄL, men jag tror det kan ha varit för 8 dagar sedan. Känns för tidigt för att få plus?
  • Fri 26 Jul 2019 21:22
    #9
    ballerinakakaoreo skrev 2019-07-26 17:24:45 följande:

    Såhär ser det ut om jag leker lite med skuggorna och skärpan på dina bilder, har markerat ut där jag tycker mig se ett streck. Ett svagt streck på bägge test. Hcg ökat varannan dag så det lönar sig inte att testa varje dag fick jag lära mig tidigt i denna graviditet. Mina tester var exakt lika svaga i början av min graviditet och då satt jag helt manisk i redigeringsprogram för att försöka trolla fram ett streck


    Ser det också nu när du markerat ut dem faktiskt.. men vågar inte ha några förhoppningar. Ska ta ett nytt test på söndag tänkte jag Syns inget då så får jag nog ge upp hoppet för denna gång?
  • Fri 26 Jul 2019 21:25
    #10

    Detta är en omgjord bild på första testet (samma bild som i TS). Visst fan är det ett streck där??

Svar på tråden Positivt?!?