• Anonym (Irrit­erad)
    Sat 27 Jul 2019 14:43
    530 visningar
    11 svar
    11
    530

    Avundsjuk på polare

    Det är såhär, jag har en polare som är allt vad jag inte är, han har ölmage, bryr sig inte om hälsan något vidare, gubbig av sig liksom, och trots detta kryllar det av tjejer runt omkring honom. Jag vet att han har större kuk än mig för den har jag sett. Men varför går de till honom ? Jag är själv vältränad med magrutor och snygg, visst, jag kanske inte har den största men det skall ju inte vara det tjejer går efter ! Har försökt att konfrontera en av mina tjejkompisar som varit med honom och förklarat att han verkligen inte är något att ha men de ger sig inte, det borde ju vara jag som får tjejerna, för jag är ju vältränad och han har ölmage, känner att jag kokar inombords. Vad göra ?

  • Svar på tråden Avundsjuk på polare
  • Sat 27 Jul 2019 14:49
    #1
    +1

    Du är ytlig, han mänsklig, kvinnor träffar hellre en varm person och har trevligt än hör på nån som som är kroppsfixerad.

  • Anonym (Svea-­Sven)
    Sat 27 Jul 2019 15:08
    #2

    Kanske har det något att göra med att han är sympatisk och trevlig person som man vill umgås med?

    Du verkar ju mest bry dig om ditt skal alternativt kan du tänka dig att det handlar om kukstorlek. Så typiskt män....

  • Sat 27 Jul 2019 15:10
    #3

    Du verkar helt sakna personlighet vilket är otroligt oattraktivt. Kanske skulle jobba på den?

  • Anonym (Haha)
    Sat 27 Jul 2019 15:12
    #4

    Haha bara hur du beskriver dig själv som fantastisk och snygg skulle få vem som helst att springa. Han är väl trevlig omtänksam och snäll. Det kommer man längre med än ett snyggt yttre och självgodhet.

  • Anonym (Irrit­erad) Trådstartaren
    Sat 27 Jul 2019 15:27
    #5

    varför trycker ni ner mig när ni vet att jag har rätt ? det är inte mig det är fel på

  • Sat 27 Jul 2019 15:33
    #6
    Anonym (Irriterad) skrev 2019-07-27 15:27:17 följande:

    varför trycker ni ner mig när ni vet att jag har rätt ? det är inte mig det är fel på


    Nä, pga du inte har så många rätt som du borde tycker du att du blir nertryck här istället för att tänka, shit, har jag haft fel, kan jag lära mig npt nytt som kan vara bra för mig.
  • Sat 27 Jul 2019 15:34
    #7

    Det ter sig allt klarare att du är ett troll som endast verkar för att provocera här på forumet. Get the f* out.

  • Anonym (Va)
    Sat 27 Jul 2019 15:42
    #8
    Anonym (Irriterad) skrev 2019-07-27 15:27:17 följande:

    varför trycker ni ner mig när ni vet att jag har rätt ? det är inte mig det är fel på


    Vad är det du har rätt om? Att tjejer går efter vem som har störst kuk? Hur menar du att alla dessa tjejerna vet hur stora ni är där nere? Av någon anledning väljer dom ju ändå honom först. Troligen för att han är en trevlig och rolig person. Medan du är självgod och ego.
  • Sat 27 Jul 2019 15:48
    #9
    Anonym (Va) skrev 2019-07-27 15:42:42 följande:

    Vad är det du har rätt om? Att tjejer går efter vem som har störst kuk? Hur menar du att alla dessa tjejerna vet hur stora ni är där nere? Av någon anledning väljer dom ju ändå honom först. Troligen för att han är en trevlig och rolig person. Medan du är självgod och ego.


    Mm, faktiskt aldrig sett en kvinna med tumstock i handväskan, ställ upp er på led så tar jag den största, du har helt rätt, måste vara nåt annat.
  • Anonym (Svea-­Sven)
    Sat 27 Jul 2019 15:52
    #10
    Anonym (Irriterad) skrev 2019-07-27 15:27:17 följande:

    varför trycker ni ner mig när ni vet att jag har rätt ? det är inte mig det är fel på




  • Sat 27 Jul 2019 16:46
    #11
    +1
    Anonym (Irriterad) skrev 2019-07-27 15:27:17 följande:

    varför trycker ni ner mig när ni vet att jag har rätt ? det är inte mig det är fel på


    Du har inte rätt du har fel, ett bevis på det är att din polare med ölmagen får fler tjejer än dig. Fakta. Tugga i dig!
Svar på tråden Avundsjuk på polare