• Anonym (Undrar)

    Är det vanligt?

    Jag dejtar en kille sen ett par månader tillbaka, vi kan väl i princip säga att vi är ett par. Men jag blir osäker på om det kommer fungera i längden då han vill jag ska vara rakad därnere och vill ha oralsex och leksaker med när vi har sex. Inget jag direkt har intresse av. Jag har faktiskt väldigt sällan lust till sex, han vill jag har initiativ och så med. Är förhållandet dödsdömt?

  • Svar på tråden Är det vanligt?
  • Anonym (Undrar)

    Jag har liksom bara lust till sex vid nyförälskelsestadiet, sen är det inte intressant med sex längre. Fler som fungerar som mig?

  • Anonym (Undrar)
    Giftskåneman skrev 2019-07-28 00:16:26 följande:

    Ja tyvärr


    Jag har ju börjat vaxa mig därnere för hans skull och vi ska även beställa sexleksak. Men jag fejkar en del vid sex. Kan i princip bara få orgasm när jag kåt och är bara kåt vid nyförälskelsestadiet typ så har fått börja fejka orgasm :/
  • Giftskåneman
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-28 00:24:16 följande:

    Jag har ju börjat vaxa mig därnere för hans skull och vi ska även beställa sexleksak. Men jag fejkar en del vid sex. Kan i princip bara få orgasm när jag kåt och är bara kåt vid nyförälskelsestadiet typ så har fått börja fejka orgasm :/


    Fejka aldrig orgasm, svekfullt mot era båda.
  • Anonym (Undrar)
    Giftskåneman skrev 2019-07-28 00:29:43 följande:

    Fejka aldrig orgasm, svekfullt mot era båda.


    Ok hur bör jag göra då för att sexet ska ta slut?
  • Anonym (ingen expert)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-28 00:24:16 följande:

    Jag har ju börjat vaxa mig därnere för hans skull och vi ska även beställa sexleksak. Men jag fejkar en del vid sex. Kan i princip bara få orgasm när jag kåt och är bara kåt vid nyförälskelsestadiet typ så har fått börja fejka orgasm :/


    Det är därför (delvis) folk experimenterar med sexet. För att hålla upp lusten även efter att förälskelsen lagt sig.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-28 00:32:59 följande:

    Ok hur bör jag göra då för att sexet ska ta slut?


    Menar att han får gärna komma efter 2-3 minuter och att sexet är slut efter det. Jag har inget behov av att få orgasm.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ingen expert) skrev 2019-07-28 00:34:30 följande:

    Det är därför (delvis) folk experimenterar med sexet. För att hålla upp lusten även efter att förälskelsen lagt sig.


    Experimenterar hur? Med leksaker typ? Vi ska beställa det så får se om det blir ngn skillnad, om jag blir mer sugen så att säga
  • Giftskåneman

    Han får slicka dig efter sin orgasm.

    Efter ett tag kommer han, om han är vettig, inse att han ytnyttjar din snällhet.

  • Anonym (Undrar)
    Giftskåneman skrev 2019-07-28 00:47:40 följande:

    Han får slicka dig efter sin orgasm.

    Efter ett tag kommer han, om han är vettig, inse att han ytnyttjar din snällhet.


    Jag kan inte få orgasm så. Och som jag sa har jag inte ens behov av att få orgasm vid sex.
Svar på tråden Är det vanligt?